Brend Perwoll i ove godine pružio je podršku mladim dizajnerima, diplomcima i studentima mode iz Srbije, da predstave po dve kreacije na polufinalnoj reviji konkursa „Fashion Incubator by Perwoll“ tokom 54. Perwoll Fashion Week-a. Tema konkursa bila je „Rethink NEW“ – sa naglaskom na važnost spore mode, promovišući održiv pristup dizajniranju, proizvodnji i upotrebi odeće, sa posebnim osvrtom na reciklažu i redizajn.
„Fashion Incubator by Perwoll“ je više od takmičenja, on podstiče mlade talente iz Srbije da istraže ideje, prevaziđu granice i ostvare svoje snove. Ove godine, 18 finalista je uz podršku vrhunskih modnih mentora predstavili kreativne projekte posvećene održivoj modi. Kreacije finalista osvojile su simpatije publike i ostavile snažan utisak o budućnosti modne industrije. Po završetku revije, Sonja Krstić, Ana Trošić Trajković, Ivana Najdanović, Sonja Jocić i Nenad Radujević, koji su činili stručni žiri, imali su težak zadatak da izaberu samo tri pobednika. Žiri će saopštiti pobednike, 05. novembra na BFW Awards Night-u. Najkreativniji radovi za svoj trud i inovativnost biće nagrađeni samostalnom revijom, kao i finansijskom podrškom za izradu kolekcije koju im pruža brend Perwoll.
Brend Perwoll kroz svoje poslovanje veliku pažnju posvećuje očuvanju resursa, dužem životnom veku odeće i promociji svesne upotrebe. Kroz #RethinkFashion kampanju i podršku konkursu „Fashion Incubator by Perwoll“, brend otvara vrata modi koja se brine o društvenim i ekološkim vrednostima, nastavljajući priče o sporoj modi, ljudima koji je kreiraju i odeći koja nosi njihove ideje.