Više od 372 miliona ljudi iz Evrope pratilo je Olimpijske igre u Tokiju, a preko 175 miliona korisnika je gledalo Discovery prenos putem televizije i digitalnih platformi. Takođe, skoro 200 miliona gledalaca pratilo je Tokio 2020 i putem partnerskih emitera sa kojima je Discovery sklopio ugovore, uključujući i 45 nacionalnih emitera širom Evrope. Prikazivanje svih značajnih momenata sa Igara Tokio 2020, dovelo je do rekordnog broja poseta Discovery digitalnih platformi i to skoro tri puta više u poređenju sa pretplatama u toku Zimskih olimpijskih igara u Pjongjangu 2018. godine.
Gledaoci su sada u proseku proveli 60 odsto minuta više prateći Tokio 2020, u poređenju sa praćenjem Zimskih igara 2018, a čak 1,3 milijarde minuta olimpijskog sadržaja pogledano je putem platformi discovery+ i Eurosport. Prve Letnje olimpijske igre koje je pratio Discovery, obeležilo je veliko interesovanje ljudi širom Evrope za ovaj najveći svetski događaj, kao i velika želja publike da stvori personalizovano iskustvo birajući šta će pratiti, koji sport, kog nacionalnog heroja ili koju inspirativnu priču.
„Od 2015. godine sarađujemo sa Međunarodnim olimpijskim komitetom i od tada je Discovery posvećen rastu broja gledalaca iz Evrope koji prate Olimpijske igre. Uprkos izazovima koje nam je donela pandemija, sada smo ispunili ambiciju ostvarivanja rekordnog dosega i gledanosti, a doveli smo i novu publiku na Zimske i Letnje olimpijske igre. To smo postigli zajedno sa više od 45 partnera sa kojima Discovery sarađuje. Želim da se zahvalim izuzetnom timu koji je neumorno radio u nezapamćenim uslovima, kao i našim partnerima IOC i OBS uz pomoć kojih smo Igre uspešno približili gledaocima širom Evrope“ – izjavio je Jean-Briac Perrette, predsednik i izvršni direktor Discovery International.
Predsednik sporta na Discovery-u Andrew Georgiou, dodao je: „Tokio 2020. su zaista bile jedinstvene Olimpijske igre i ujedno, za Discovery, privilegija da ih predstavi gledaocima širom Evrope i to u rekordnom broju na digitalnim platformama. Discovery je nenadmašan u pričanju sportskih priča, kako na terenu, tako i van njega, zato smo oduševili publiku na svim platformama. Povećanje publike kroz sport je nešto što najbolje radimo i posebno smo ponosni jer smo postigli uspeh kroz platformu discovery+ putem koje smo privukli nove i drugačije potrošače. Već se spremamo za Peking 2022. godine, što će se održati za manje od šest meseci, a preuzimanje štafete na Ceremoniji zatvaranja Olimpijade u Tokiju, dovodi Olimpijske igre i u Evropu, odnosno Pariz.“
Discovery je predstavio Olimpijske igre Tokio 2020 na 50 tržišta u Evropi sa 11 nacionalnih produkcija i pokrivanjem na 19 jezika.