Uz podršku Ministarstva omladine i sporta, tokom prethodne tri nedelje koliko su trajali Sportski dani, kompanija Nestlé organizovala je niz onlajn treninga i izazova za decu i roditelje, sa ciljem da najmlađe podstakne na fizičku aktivnost, a najaktivnije među njima nagradi sportskim rekvizitima. Da ovakav način vežbanja nailazi na interesovanje dokazuje to da se više stotina dece uključilo u inicijativu, a u tome ih je motivisala i poznata pevačica i miljenica najmlađih – Sara Jovanović, koja je svojim primerom pokazala da je vežbanje, ne samo zdravo, već i zabavno.

Pandemija je dovela do smanjenja fizičke aktivnosti među decom, a onlajn Sportski dani probudili su sportski duh – kako kod dece, tako i kod njihovih roditelja. Vežbe su pažljivo odabrane i detaljno predstavljene video snimcima na društvenim mrežama kako bi svi lako mogli da se uključe i počnu sa treninzima.

„Kroz projekat ZdravoRastimo, Nestlé već deceniju unazad marljivo radi na edukaciji đaka u osnovnim školama u Srbiji kada je reč o važnosti pravilne ishrane i bavljenja sportom. Do sada, više od 100.000 dece je prošlo kroz program, a stručnjaci su kroz istraživanja zaključili da u regionu jugoistočne Evrope postoji i prava pandemija fizičke neaktivnosti. Kroz Sportske dane, želeli smo da naše najmlađe još jednom podsetimo na to koliko je bitno da su fizički aktivni i motivišemo ih da nastave sa radom na sebi“, rekla je Milica Milanović, menadžer korporativnih poslova kompanije Nestlé.

Nestlé će uskoro predstaviti i svoju prvu knjigu recepata za roditelje i njihove mališane – ZdravoKlopajmo kuvar. Ova knjiga će pomoći roditeljima da pronađu svakodnevnu inspiraciju za pripremu zdravih jela, a deci pružiti još jednu priliku da steknu korisno znanje u kuhinji i zdrave navike koje će ih pratiti kroz život.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.