Opel se vratio u Rusiju: Prvi modeli nemačkog proizvođača automobila iz Riselshajma su stigli u prodajne salone odabranih dilera u najvećim ruskim gradovima. Kupci u Rusiji već mogu da naruče uspešan SUV Opel Grandland X iz Ajzenaha (Eisenach) i Zafiru Life.
PSA Grupa počela je regularnu proizvodnju modela Zafira Life u svojoj fabrici u Kalugi, oko 200 kilometara jugozapadno od Moskve. Transporter Opel Vivaro za lokalno tržište će takođe sići sa proizvodnih traka u Kalugi početkom 2020.
„Značajan rast našeg profitabilnog izvoza je jedan od ključnih stubova našeg PACE! kompanijskog plana.Povratkom u Rusiju, pravimo dodatan napredak na ovom području”, rekao je izvršni direktor Opela Mihael Lohšeler (Michael Lohscheller). „Postepeno ćemo povećavati naše prisustvo u zemlji tokom narednih godina. Ovo znači da ćemo ponuditi širu gamu proizvoda. U narednim godinama, biće najmanje po jedno veliko predstavljanje Opela godišnje. Kao i na svakom tržištu, naš glavni prioritet je da rastemo profitabilno, a da zadovoljstvo kupaca bude na visokom nivou.”
„Opel se vraća u Rusiju i ovo je fantastičan povratak. Benefit je da smo u mogućnosti da koristimo fabriku u Kalugi i da proizvodimo lokalno od samog starta. Srećni smo što možemo da ponudimo ruskim klijentima kompetitivan proizvod visokog kvaliteta koji je zasnovan na nemačkom inženjeringu.” rekao je Pol Vilkoks (Paul Willcox), izvršni direktor za region Evroazije. Nemački brend ima dugu tradiciju i odličnu reputaciju u Rusiji. Sa svojim povratkom na rusko tržište, Opel će ojačati prisustvo PSA Grupe u regionu Evroazije. Rusija je veliko, strateški bitno i atraktivno tržište sa mnogo potencijala.
U početku, 11 dilera u najvećim ruskim gradovima kao što su Moskva, Sankt Peterburg, Stavropolj, Rostov, Rijazan, Tjumen ili Nižnji Novgorod postaće Opelovi partneri. Ovaj broj će se duplirati već sledeče godine i rasti u budućnosti.
Široka izvozna ofanziva je jedan od stubova strateškog plana PACE! kompanije Opel/Vauxhall, koji će pomoći kompaniji da postane održivo profitabilna. Odluka da se ponovo uđe na rusko tržište, nakon njegovog napuštanja tokom teške ekonomske krize 2015, deo je plana koji cilja ka razvoju brenda kako u Evropi tako i na globalnim tržištima. Cilj je da se ostvari 10 procenata ukupne prodaje Opela izvan evropskog tržišta do sredine 2020-ih.
Kako bi ostvarili ovo, brend dodatno ojačava svoje prisustvo na tržištima u Aziji, Africi i Južnoj Americi gde je već sada prisutan, a ući će na više od 20 novih tržišta do 2022. Na primer, Opel će izvoziti vozila u Kolumbiju i Ekvador već od sledeće godine.