Ofanziva elektrifikacije iz Opela se nastavlja: već tokom 2020, Opel Vivaro će takođe biti u ponudi i kao čisto električno vozilo koje dobija pogon iz baterija. Kupci će tada moći da biraju između dve veličine baterija, u zavisnosti od svojih potreba. Novi Opel Vivaro-e će biti dostupan sa baterijom od 50kWh i dometom do 200 kilometara i sa baterijom od 75kWh i dometom do 300 km prema WLTP1 standardu. Isporuke bez emisije štetnih gasova postaju vrlo bitne u urbanim područjima i potražnja za električnim lakim komercijalnim vozilima će rasti u skladu sa tim zahtevima.

Vivaro-e je postavljen na varijabilnu EMP2 platformu grupe, koja omogućava korišćenje kako konvencionalnih tako i elektrifikovanih pogonskih jedinica. Vivaro-e proširuje Opelovu gamu vrlo efikasnih lakih komercijalnih vozila. Sledeće električno lako komercijalno vozilo – Opel Combo-e – dolazi tokom 2021.  

„Opel ide električno. Svi Opelovi modeli će biti elektrifikovani do 2024.” rekao je izvršni direktor Opela Mihael Lohšeler (Michael Lohscheller). „Kupci će tada moći da izaberu električnu varijantu svakog modela. Elektrifikovana laka komercijalna vozila će biti posebno bitna za „poslednji kilometar” u urbanim uslovima, na primer za putnički kombi ili dostavno vozilo. Zato sam veoma srećan da će Vivaro-e biti dostupan već sledeće godine, dok će elektrifikovane verzije Opela Combo Life, Combo Cargo i Zafira Life uslediti 2021.”

Tri generacije: Opel Vivaro uspeh u Evropi od 2001.

Sa novim modelom Opel Vivaro-e, nemački brend će nastaviti uspešnu priču koja je započela sa prvom generacijom ovog vozila još 2001. Vivaro A je bio u ponudi do 2014. kao kombi za prevoz putnika, panel van i verzija sa ravnom platformom. Opel je kupcima isporučio više od 650.000 jedinica tokom ovog perioda. Druga generacija je predstavljena 2014. godine, sa prodajom od oko 310.000 vozila do sredine ove godine. 

Opel Vivaro broj tri je stigao u salone dilera pre nekoliko nedelja. Multifunkcionalno lako komercijalno vozilo je sada dostupno u tri dužine umesto u dve (4,60 metara, 4,95m, 5,30m). U poređenju sa svojim prethodnikom, takođe ima veću nosivost za 200kg (do 1.400kg) i može da povuče pola tone više (opterećenje prikolice do 2.500 kg). Većina verzija novog Vivara su samo 1,90m visoke i mogu da pristupe podzemnim garažama. Komfor za vozača i putnike je takođe uvećan. Kao opcija su dostupne brojne vrhunske tehnologije i sistemi asistencije, od IntelliGrip adaptivnog sistema kontrole proklizavanja i panoramske kamere za pogled unazad od 180 stepeni do infozabavnog sistema multimedije. Funkcije kao što su klizna vrata kontrolisana senzorima i FlexCargo sistem utovara čine radni dan lakšim. 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.