Galerija Belgrade, najveća regionalna šoping, gastro i zabavna destinacija, pokrenula je nagradnu igru „Šopinguj kao milioner“ koja će trajati do 5. oktobra 2020. godine. Svi koji žele da učestvuju i osvoje neku od nagrada iz nagradnog fonda vrednog neverovatnih dva miliona i 300 hiljada dinara treba samo da se registruju na stranici www.galerijabelgrade.com.

Sedam srećnih dobitnika biće nagrađeni bodovima koje mogu iskoristiti za kupovinu u objektima u Galeriji Belgrade koji učestvuju u nagradnoj igri. Bodove preuzimaju kroz aplikaciju „Moj Beograd“, koja će biti dostupna na sajtu tržnog centra.

Prvo mesto dobitniku donosi čak 100 miliona bodova, odnosno dva miliona dinara, drugo mesto 200.000 dinara, a još pet dobitnika osvojiće po 20.000 dinara za nezaboravnu kupovinu u tržnom centru koji uskoro otvara vrata za posetioce. Galerija Belgrade ponudiće potrošačima do sada neviđeno iskustvo kupovine, brendove svetske klase i nove koncepte zabave na više od 140.000 kvadrata. Uz to, posetioce očekuju restorani i kafići sa impresivnim pogledom na reku, 3.600 parking mesta, kao i multipleks bioskop koji se prostire na više od 4.000 kvadrata.

Kako bi svim posetiocima bila pružena usluga jedinstvena na tržištu, Galerija Belgrade kreirala je inovativni program lojalnosti „Moj Beograd“ koji obuhvata niz pogodnosti, popusta i drugih iznenađenja u prodavnicama, restoranima i zabavnim sadržajima koje tržni centar nudi. „Moj Beograd“ je kreiran u skladu sa najboljim svetskim praksama, a program bodova i pogodnosti omogućava članovima da se kreću kroz tri nivoa  – Bronzani, Srebrni i Zlatni, gde svaki nivo nudi personalizovano iskustvo i nagrade po meri.

„Kroz program lojalnosti i nagradni program želimo da sa potrošačima, od samog početka, gradimo dugoročan odnos poverenja i međusobnog uvažavanja. Galerija Belgrade je najveća šoping, zabavna i gastro destinacija u regionu, a lokacija na samoj obali reke jedinstvena je u celoj Evropi. Sigurni smo da će sve ovo doprineti da iskustvo posete našem tržnom centru posetiocima bude nezaboravno i da će zbog lepih uspomena i raznovrsnih sadržaja uvek poželeti da se vrate“, rekao je generalni direktor Belgrade Waterfront Nikola Nedeljković.

Pobednici nagradne igre “Šopinguj kao milioner” biće proglašeni 5. oktobra 2020. godine, a svi zainteresovani za učešće mogu se prijaviti do 4. oktobra 2020. godine i tako dobiti priliku da šopinguju u tržnom centru koji nudi usluge i sadržaje do sada neviđene na tržištu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.