Jedinstven nivo korisničkog iskustva

OTP banka Srbija lansirala je potpuno novu i tehnološki unapređenu m-bank aplikaciju. Aplikacija donosi visok nivo performansi i bezbednosti, unapređene i nove funkcionalnosti, a posebno se izdvaja moderan, intuitivan i pregledan dizajn koji će korisnicima pružiti jedinstven nivo korisničkog iskustva.

Samo neke od brojnih i unapređenih karakteristika su laka preglednost i brzo snalaženje,  potvrda plaćanja prepoznavanjem lica ili otiskom prsta, tamni režim rada aplikacije i unapređen lokator ekspozitura i bankomata. Omogućeno je i jednostavnije upravljanje brzim plaćanjima, kao i preuzimanje i slanje potvrda kroz aplikaciju. 

Korisnicima su obezbeđene i unapređene forme prikaza informacija kao što su pregledi detalja transakcija od naziva uplatioca ili primaoca, opisa, broja računa, iznosa, valuta. Na raspolaganju je  i  ApplePay aktivacija uz samo par klikova, kao i podešavanje „push“ notifikacija kao primarnog načina za primanje obaveštenja o promenama po računu.

Posebnu vrednost nove m-bank aplikacije predstavlja činjenica da je osmišljena po želji klijenata, budući da su prilikom kreiranja njihove sugestije uzete u obzir i implementirane.

,,Veoma smo ponosni  što smo zajedno sa našim korisnicima, posle više meseci posvećenog rada i istraživanja, kreirali mobilnu aplikaciju koja odgovara svakodnevnim potrebama naših klijenata, a koja je istovremeno urađena u skladu sa globalnim trendovima u segmentu digitalnog bankarstva. Uspešno implementirati savremene tehnološke inovacije u možda najvažniji bankarski digitalni proizvod današnjice namenjen široj  populaciji i učiniti ga pritom jednostavnim, preglednim i prijemčivim za korišćenje bio je inspirativan i izazovan poduhvat. Kroz ceo proces mnogo smo naučili i još jednom potvrdili da su briga i razmišljanje o potrebama klijenata u cilju obezbeđivanja dobrog korisničkog iskustva zapravo najvažnije smernice. Verujemo i nadamo se da će nova aplikacija  privući i korisnike koji je ranije nisu koristili, što nam veoma znači, jer tako dajemo doprinos finansijskoj digitalnoj inkluziji koja za nas predstavlja važnu poslovnu, ali i širu društvenu temu.“, izjavio je Nenad Bungin, direktor Direkcije za upravljanje kanalima prodaje.

Kod svih korisnika koji imaju automatsko ažuriranje m-bank aplikacije na telefonu, ona će se sama instalirati, dok oni čiji mobilni uređaj ne podržava ovu opciju, mogu da je preuzmu sa Google Play, Apple Store  i AppGallery prodavnice.

Za više informacija posetite sajt  Novi m-bank po vašoj meri | OTP banka Srbija.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.