Portugalski fudbalski stručnjak Žoze Murinjo, onaj samoproglašeni Posebni, jedan od najboljih trenera današnjice – ma šta rekli vajni stručnjaci – stekao je tokom karijere vrlo negativan imidž.

Od mladog talentovanog prevodioca koji je postao trener jer je „maštoviti frik“ i koji je klizao na kolenima uz aut liniju Old Traforda rušeći sve do tada ustaljene fudbalske zakonitosti, do džangrizavog, „bivšeg trenera“, linija je tanka.

Tanka u dužini od 15 godina i mnogo najvećih trofeja.

Ipak, gotovo da je čitava javnost prešla na jednu stranu te linije i vidi Murinja kao trenera čije je vreme prošlo, kao nekog ko uvek ima izgovor i ko ne ume sa igračima.

Reklama za Paddy Power, iako je upravo to – reklama, predstavlja Posebnog kao zaista posebnog i podseća na onog šarmantnog novajliju u trenerskom esnafu kojeg su navijači obožavali.

Kako i sam kaže u zanimljivoj reklami – nije lako biti Poseban.

„Da biste bili posebni, morate da imate kontinuitet. Bio sam poseban u Milanu, u Madridu, ali ne donosi svaki veliki uspeh i trofej“, kaže Murinjo zagledan u članak na kojem se vidi da je Junajted sa 81 osvojenim bodom bio drugi u Premijer ligi.

U reklami se vidi koliko Murinjo zapravo voli pažnju, ali ima i duhovitih segmenata poput knjiga o Ajnštajnu i Murinju, imena njegovog ljubimca koji se zove Didier (Drogba), živa ograda u obliku tri podignuta prsta – zbog triplete u Interu.

Na polici su i Vivaldijeve „tri sezone“, umesto četiri (godišnja doba).

Ako pitate Pogbu, recimo, Murinjo nije tako cool. Ali, ko ne bi voleo da na klupi nekog velikog tima ponovo vidi Posebnog. Ali Posebnog iz ove reklame.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.