Trinaest programerskih timova, sa preko 50 mladih ljudi i ove godine takmičilo se na Payten Hackathon-u, koji je organizovala kompanija Payten, regionalni lider u oblasti bezgotovinskih plaćanja i član ASEE grupe. Pobednik ovogodišnjeg hakatona je ekipa Michigan, koja je osvojila glavnu nagradu od 555.555 dinara.
„Presrećni smo! Verovali smo u potencijal naše ideje, a uz pomoć mentora shvatili smo da je na pravom putu. Iako smo imali podršku, nismo znali kako ćemo se pozicionirati u odnosu na konkurenciju, koja je bila jaka.Takmičenja poput ovog pomažu mladim ljudima da se povežu i razvijaju, a takmičarski duh nas motiviše da rastemo. Preporučio bih svima da se takmiče, čak i onima bez puno samopouzdanja jer je ovo prilika koja se ne propušta“, rekao je Aleksa Jakovljević iz pobedničkog tima koji je uz kolege Nemanju Andrića i Stefana Neškovića dao najbolji i najkreativniji predlog za kreiranje Android aplikacije za POS uređaje koja će pružiti praktičnu podršku trgovcima i otvoriti mogućnost za unapređenje njihovog poslovanja. Drugoplasirana ekipa Sloothsosvojila je nagradu od 333.333 dinara, dok je trećeplasirani tim POSitive Intelligence dobio 111.111 dinara.
Kao i na prethodna dva, na trećem Payten Hackathon-u takmičari su imali podršku internih Payten mentora, ali i eksternih, iz poznatih kompanija – Slobodan Lukić, Director Merchant Sales and Acquiring (Visa), Svetlana Pajević, Daily Banking Tribe Lead (OTP banka), i Sretko Malešević, Head of Acquiring and Mobile Payments Department (Raiffeisen banka). Iskusni profesionalnci u ovoj industriji bili su tu da inspirišu, podrže i usmere takmičarske timove ka kreiranju najinovativnijih rešenja.
Žiri u sastavu: Dragoljub Jovković, IT direktor Delhaize, Milan Stojković IT direktor Dexpress, Theodoros Karamanlis Project and Product Manager za istočnu Evropu Castles Tehnology, i Boris Bogdanoski, Software Architect, Software Development & Support Payten, imao je težak zadatak te su naglasili da su predstavljena rešenja, posebno pobednička, vrlo inovativna i od velikog potencijala za dalji razvoj i komercijalnu primenu.
„Ponosan sam na to što učestvujemo u ovakvom događaju, jer nas kreativnost mladih i njihov kapacitet inspirišu. Motivacija za učešće je upravo prilika da čujemo nove ideje i pristupe. Očekivali smo inovativne rešenja i mladalački entuzijazam, koji su uvek osvežavajući za našu industriju.Industrija plaćanja raste svakog dana, a pobedničko rešenje ovog hakatona je odlično balansiralo između inovativnosti i primenljivosti. Rešenje je tehnički dobro osmišljeno i korisno kako za trgovce, tako i za korisnike“, rekao je IT direktor Dexpress-a, Milan Stojković.
Payten Hackathon pružio je i ove godine jedinstvenu priliku da mladi kreativci pokažu svoje veštine, sarađuju sa liderima iz IT industrije i kreiraju rešenja koja mogu imati globalni uticaj. Projekt menadžerka Payten-a, Dušanka Tišma, rekla je ovaj hakaton predstavljao svojevrsnu sinergiju između mladih talenata i same kompanije, jer je takmičenje otvorilo mogućnosti za dalje povezivanje i razvoj novih, inovativnih rešenja.
„Naš cilj je bio da mladima omogućimo da steknu dublji uvid u industriju plaćanja, da se upoznaju sa njenim izazovima i mogućnostima, a istovremeno da mi kao kompanija dođemo u kontakt sa njima i čujemo idejeOvaj hakaton nam je pružio priliku da prepoznamo talentovane pojedince i timove sa svežim perspektivama, koje možemo podržati u daljem razvoju. Ponosni smo što možemo ponuditi ovakve prilike za buduću saradnju i stvaranje novih, korisnih rešenja izjavila je Dušanka Tišma, projekt menadžerka Payten-a.
Payten Hackathon je ove godine imao podršku svojih partnera CastlesTechnology, Delhaize Srbija i Dexpress. Završetkom trećeg hakatona, kompanija Payten je još jednom potvrdila svoju posvećenost podršci mladim talentima i inovacijama, nastavljajući da ulaže u razvoj novih ideja i pruža prilike za saradnju, jer veruje da mladi profesionalci predstavljaju ključ za napredak industrije plaćanja.