Zaposleni kompanije Pernod Ricard su učestvovali na 32. beogradskom maratonu i tom simboličnom trkom obezbedili sredstva za donaciju Fondu B92 „Bitka za porodilišta“. Ovo je četvrta godina zaredom da kompanija donira opremu Fondu B92. Ovog puta, zahvaljujući humanom gestu tima kompanije Pernod Ricard, bolnica u Aranđelovcu će dobiti fototerapijsku lampu za terapiju žutice kod novorođenčadi.

Tim koji učestvuje u trci, sastavljen od zaposlenih kompanije Pernod Ricard, udružio je snage kako bi prikupio sredstva za ovu vrednu donaciju koja će zvanično biti dostavljena bolnici u narednom periodu. Ove godine, pored zaposlenih iz Srbije, u ovoj inicijativi su učestvovali i zaposleni iz Bugarske.

Fototerapija je upotreba vidljive svetlosti za lečenje teške žutice u neonatalnom periodu. Približno 60% rođenih beba i 85% prevremeno rođenih beba ima klinički očiglednu žuticu koja postaje vidljiva trećeg dana, od petog do sedmog dana dostiže maksimum ispoljavanja i vrednosti bilirubina i završava se sa 14 dana starosti kod novorođenčeta i 21 dan kod nedonoščadi.

Lečenje fototerapijom se sprovodi kako bi se sprečio neurotoksični efekat visokog serumskog nekonjugovanog bilirubina. Fototerapija je sigurna, efikasna metoda za smanjenje ili sprečavanje porasta nivoa nekonjugiranog bilirubina u serumu i smanjuje potrebu za transfuzijom razmene kod novorođenčadi.

Prethodnih godina, Pernod Ricard donirao je mobilni inkubator bolnici u Jagodini 2016. godine, 2017. bolnica u Subotici primila je 3 CTG uređaja, a prošle godine, Opšta bolnica u Čačku pacijent monitor sa EKG-om kao i neonatalni aspirator.

„Bitka za porodilišta“ je projekat koji je pokrenuo Fond B92 sa misijom da pomogne bolnicama i medicinskim centrima u Srbiji obezbeđujući im neophodnu medicinsku opremu. Bitka za porodilišta će se nastaviti sve dok sva porodilišta u Srbiji ne budu potpuno opremljena i operativna.

Kompanija Pernod Ricard, sa svojom višedecenijskom kulturom društveno odgovornog poslovanja, konstantno sprovodi aktivnosti koje promovišu odgovornu konzumaciju alkoholnih pića. Tako je 2013. godine najavljeno sprovođenje globalne inicijative u okviru koje će se na zadnjoj etiketi svakog proizvoda širom sveta naći simbol koji preporučuje trudnicama da se suzdržavaju od konzumacije alkoholnih pića tokom trudnoće. Grupacija Pernod Ricard se već 2007. godine samoinicijativno obavezala da uključi ovakav simbol upozorenja na zadnjoj etiketi proizvoda širom Evropske Unije, a 2017. godine korišćenje logotipa u svim zemljama sveta stupilo je na snagu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.