Najnoviji MICHELIN Vodič za Beograd za 2024. godinu, najavljen u decembru, na listi ima pet novih ugostiteljskih objekata, što je ukupan broj podiglo na čak 22 preporučena restorana. Predstavnici METRO Cash & Carry Srbija ove godine su posetili sve restorane iz Vodiča i uručili čuvene MICHELIN pločice, koje su svojevrstan znak kvaliteta, raznolikosti i kreativnosti hrane i usluga, koje ovi restorani nude.

„Treću godinu za redom selekcija MICHELIN Vodiča za Beograd beleži porast broja prepoznatih i izabranih restorana, što je pokazatelj pozitivnog trenda razvoja kvaliteta i raznolikosti domaćeg ugostiteljstva i srpske gastronomske scene. METRO, kao veletrgovac i partner MICHELIN Vodiča, sa izuzetnim ponosom neguje partnerstva sa svojim profesionalnim kupcima, među kojima su prepoznati restorani u Beogradu. Naravno, pored ponosa osećamo i izuzetnu odgovornost da sva partnerstva budu primer kako da, kao pravi veletrgovac, održivo i dugoročno  snabdevamo i kroz asortiman i usluge podržavamo HoReCa sektor. Pažljivo praćenje potreba ugostitelja u Srbiji pomaže da se jasno prepozna i definiše naša ponuda koja će uvek pružati domaće i svetske proizvode, treninge i usluge – na najvišem nivou i u skladu sa onim što ugostiteljima zaista treba“, rekao je André Rinnensland, generalni direktor kompanije METRO Cash & Carry Srbija.

U MICHELIN Vodiču za Beograd za 2024. godinu nalaze se Istok, Pinot, Klub Književnika by Branko Kisić, Na Ćošku i L’Adresse – kao pet novoizabranih restorana, od kojih je Istok dobio i oznaku Bib Gourmand, koja označava odličan kvalitet po odličnoj ceni. Pored novih restorana u selekciji, tu su i objekti čiji je kvalitet bio prepoznat i tokom prethodne dve godine, koliko postoji MICHELIN Vodič za Beograd. Među njima su SkyLounge, Metropolitan Grill, Twenty Two, Bela Reka, Comunale Caffè e Cucina, Ebisu, Enso, Gušti mora, Homa, Iva New Balkan Cuisine, JaM, Langouste, Legat 1903, Magellan, Mezestoran Dvorište, Salon 1905 i The Square. Restoran Bela Reka se i dalje pohvaljuje zbog posvećenosti održivosti, sa posebnim akcentom na upotrebu lokalnih proizvoda i očuvanje tradicije.

Predstavnici kompanije METRO Cash & Carry Srbija su tokom poseta restoranima izrazili želju da lokalna gastronomska scena nastavi da se razvija, kao i da svi do sada prepoznati restorani nastave sa inovacijama i negovanjem kvaliteta gastronomske ponude i ugostiteljskih usluga u Srbiji.

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.