PEUGEOT je predstavio svoj novi logotip: grb ukrašen veličanstvenom lavljom glavom.

Od 1850. PEUGEOT ima deset uzastopnih logotipa, koji svi imaju lavovski amblem. Danas je jedanaestu verziju, još modernizovaniju, kvalitetniju i elegantniju, upravo kreirao PEUGEOT Design Lab, studio za globalni dizajn brenda PEUGEOT.

Prezentovan 2010. godine, trenutni logotip je trebalo da se promeni kako bi se krunisalo unapređivanje brenda.

Nakon potpunog redizajna svojih vozila tokom poslednjih 10 godina, PEUGEOT redizajnira i svoj logotip kako bi išao u korak sa svojim proizvodima. Početkom 2021. godine, lansiranjem asortimana koji će predstaviti novi PEUGEOT 308, sa novom veb stranicom i stvaranjem STELLANTIS-a, zvezde su poravnate.

PEUGEOT je brend u skladu sa vremenom. Čak i korak ispred svog vremena, drži korak sa inovacijama, predviđa promene u ponašanju i pravi put za nova rešenja za mobilnost.

PEUGEOT je iskusio sve revolucije: industrijsku, tehnološku, političku, socijalnu, digitalnu i, sada, revoluciju životne sredine – energetska tranzicija i mobilnost bez ugljendioksida su u središtu njegove strategije za održivu budućnost. Sve ovo formira PEUGEOT-ovu DNK.

Takođe je moćan i instinktivan brend, odraz njegovog amblema: lav.

Ovo PEUGEOT čini bezvremenskim brendom, vezom između juče i sutra.

Tokom poslednjih 10 godina, čitav asortiman proizvoda pretrpeo je zapanjujući preokret. I ovo je ono što je postignuto: „Međunarodni kombi godine“ sa PEUGEOT e-Ekpert-om 2021. godine i Partnerom 2019. godine i tri „Automobila godine“ (PEUGEOT 308, izabran 2014. godine, PEUGEOT 3008, izabran 2017. i PEUGEOT 208, izabran 2020.). I pre svega, elektrifikovani asortiman, kako za putnička, tako i za laka komercijalna vozila.

Ovaj visokokvalitetni i vrednosni napredak sada se usavršava radom na dizajnu samog brenda.

Novi logotip prezentuje ono što je PEUGEOT značio juče, šta PEUGEOT znači danas i šta će PEUGEOT značiti sutra.

Ovaj novi grb, u obliku lava, oduvek je bio deo brenda. U punom sjaju predstavlja vrednosti brenda PEUGEOT.

Ovaj logotip je dizajniran da traje.

To je značenje ovog grba, vanvremenskog, univerzalnog i multikulturalnog oblika identiteta.

To je prepoznatljiv simbol pripadnosti, prepoznavanja.

Sinonim je za prestiž, samopouzdanje, dugovečnost i lozu. Sa njim i svojim novim vizuelnim identitetom, PEUGEOT se pridružuje istoriji i hipermodernosti.

Ovim grbom brend PEUGEOT kreće u osvajanje novih zemalja, ubrzavanje međunarodnog rasta, izvozeći francuski stil i znanje, kao i francusku eleganciju.

Brend PEUGEOT okreće novu stranicu u svojoj istoriji. Nova era.

Sada ima novu obavezu prema svojim kupcima: da svoje vreme provedeno s njima transformiše u kvalitetno vreme.

A iskusiti novi PEUGEOT identitet znači živeti dva iskustva u jednom:

Prvo, to znači živeti za sada.

U svetu koji se neprestano okreće sve brže i brže, „vreme“ je postalo jedno od najređih, najdragocenijih bogatstava.

U ovom svetu PEUGEOT nudi onima koji to žele priliku da istinski uživaju u sadašnjem trenutku i iskoriste sve što on nudi.

To takođe znači imati sveobuhvatno visokokvalitetno iskustvo.

Vozila, zastupništva, povezani proizvodi, veb stranice, komunikacije, natpisi… Sve su to dodirne tačke sa brendom koje su postavljene i usklađene u okviru jedinstvenog, koherentnog i višefunkcionalnog sistema.

Što se tiče veb stranice, ona je sada deo iskustva „onlajn dilera“, koja postaje „prodaja putem interneta“.

Jednostavana, efikasana, intuitivana, visoko vizuelna, dinamična i poslovno orijentisana, nudi savršeno fluidno iskustvo prodaje.

Njene karakteristike omogućavaju vam da radite sve što biste obično radili na prodajnom mestu, ali na internetu: otkrivanje, konfiguracija, prodaja, ugovori, finansiranje, trgovina itd.

Vreme provedeno na mreži sa PEUGEOT-om je koristan i efikasan trenutak visokog kvaliteta za uživanje.

Što se tiče zastupništva, to je sada mesto za još više ljudskog, još vizuelnijeg i još edukativnijeg iskustva. Cilj je da se ubrzanje tranzicije energije doživi u konkretnim terminima, da se otkriju nove mogućnosti mobilnosti i nove tehnologije. Vreme provedeno na lokaciji sa PEUGEOT-om predstavlja visokokvalitetno iskustvo u kome možete da zamislite budućnost.

PEUGEOT je proizveo svoju prvu kampanju za brend u poslednjih 10 godina: LAVOVI NAŠEG VREMENA.

Kroz ovu optimističnu međunarodnu kampanju PEUGEOT angažuje i svoje kupce i one koji to nisu. Brend zauzima novu univerzalnu teritoriju: vreme. Proslavlja današnje lavove, svih uzrasta, kulture i porekla. Ovi LAVOVI NAŠEG VREMENA, koji više nisu toliko u potrazi za moći ili novcem, već više u potrazi za kvalitetnim vremenom.

Kroz kampanju brenda LAVOVI NAŠEG VREMENA, PEUGEOT ima za cilj da osnaži kupce da poseduju svoju najvredniju imovinu: svoje vreme. Brend ima za cilj pretvaranje vremena u kvalitetno vreme, obogaćujuće iskustvo. Kao inovativni vrhunski generalistički brend, PEUGEOT predlaže neumorno iskustvo kako na mreži, tako i u vozilima i u svojim zastupništvima.

Budući da doživljaj brenda PEUGEOT nije ograničen na zastupništvo ili veb lokaciju, brend lansira novu kolekciju životnog stila, jednostavnu, atraktivnu i kvalitetnu: odeća, proizvodi od kože, modni dodaci, elektronski dodaci, posuđe, dopisnice, ambalaža, minijature … To je čitav PEUGEOT univerzum koji je u skladu sa svojim novim identitetom brenda.

Ovaj grb otvara put ekosistemu brenda koji nije ograničen samo na njegov vizuelni identitet. U sebi nosi dublju promenu. Promena stava; novo stanje uma; novi način života.

Cilj PEUGEOT-a je da svojim trenutnim i budućim kupcima ponudi brend koji ispunjava njihove zahteve.

Brend PEUGEOT je bezvremenski. Izmišlja se iznova i iznova.

Tagovi

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.