U saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac, tokom Pampers i DM kampanje vrtići u Smederevskoj Palanci, Vrnjačkoj Banji i Stajićevu dobili su potrebnu opremu za igrališta koja pomažu u zdravom razvoju dece
Tokom kampanje Pampers i DM „Digni prstić za svoj vrtić“ za srpske vrtiće, za svako Pampers pakovanje kupljeno u DM prodavnicama tokom kampanje, priložena je donacija srpskim vrtićima. Ukupno 10.000 evra (1.180.000 RSD) iskorišćeno je za vrtić „Tasmajdan“ u Smederevskoj palanci, vrtić „Kolibri“ u Vrnjačkoj Banji i vrtić „Stajićevo“ u Stajićevu, kako bi se deci obezbedili bolji uslovi za igru i bezbedan boravak na otvorenom. Svaki vrtić je dobio opremu za igralište koja im je bila najpotrebnija. Izbor vrtića izvršen je u saradnji sa Fondacijom Ana i Vlade Divac, a na osnovu vrtića registrovanih tokom kampanje.
Od trenutka kada postanu roditelji, za većinu ljudi bebe predstavljaju ceo svet. Ali, kada beba napuni godinu dana, mame u Srbiji se vraćaju na svoja radna mesta, ostavljajući bebe u vrtićima. Tada je jedna od najvažnijih stvari za roditelje da te institucije imaju svu potrebnu opremu za pravilan razvoj njihovog deteta. Ali, iako mnogi vrtići u Srbiji imaju većinu potrebne unutrašnje opreme, oni nemaju uvek sređena igrališta i potrebnu opremu za spoljašnju upotrebu, što je veoma važno za dečiji fizički razvoj i njihove motoričke sposobnosti.
Zbog toga su P&G brend Pampers i DM pokrenuli kampanju „Digni prstić za svoj vrtić” za poboljšanje uslova igrališta u srpskim vrtićima. Za svako Pampers pakovanje kupljeno u DM prodavnicama tokom kampanje (avgust – septembar 2020.) donacija je bila ostvarena za vrtiće. Potrošači DM prodavnica nominovali su igrališta za renoviranje putem svojih IG kanala, a fondacija Ana i Vlade Divac izabrala je konačna igrališta na osnovu potreba vrtića.
Svako Pampers pakovanje kupljeno u DM prodavnicama značilo je srećnije dete. Pampers će nastaviti sa društveno odgovornim projektima u okviru zajednice, kako bi dodirnuli živote i poboljšali uslove za svaku mamu, dete i bebu.