Osnivač Fejsbuka Mark Zakerberg najavio je na godišnjoj konferenciji ove kompanije velike promene za tu društvenu mrežu i ostale aplikacije, verovatno najbrojnije do sada.
Osim što će doći do drastičnih promena u dizajnu, šef Fejsbuka uverava da je plan kompanije da na prvo mesto stavi privatnost i sigurnost korisnika, piše Index.hr. Najviše je odjeknula najava o promeni dizajna, pa tako logo Fejsbuka više neće biti kvadratnog oblika, već kružnog, a prvi put menja se i boja. Mobilna aplikacija biće pretežno bela, a prepoznatljiva plava odlazi u istoriju.
Poruke koje će se slati putem Mesindžera (Messenger) biće potpuno šifrovane što znači da Fejsbuk više neće videti njihov sadržaj. Platforma će biti potpuno integrisana sa Vocapom. Jedna od novina je i da će Instagram uvesti i probnu opciju „privatnog brojača lajkova“. Posetioci profila tako ne bi videli broj lajkova dok bi vlasnik profila imao pristup tom podatku, navodi „Jutarnji list“.
Takođe, biće više „kratkotrajnih“ načina deljenja sadržaja u porukama, što znači da neće biti trajnog zapisao o njima. Osim toga, objave na Instagramu više neće morati da počnu sa fotografijom ili videom. Sadržaj će moći da se deli koristeć se samo tekstom, stikerima ili crtežima.
„Budućnost je privatna. Znam da, blago rečeno, naša reputacija nije najjača kad je privatnost u pitanju, ali fokusirali smo se na pronalazak načina da zaštitimo privatnost korisnika“, poručio je Zakerberg.