Tim studenata sa Korvinus univerziteta u Budimpešti i Centralnoevropskog univerziteta odneli glavnu nagradu za inovativni koncet održivosti
Wizz Air, jedna od avio-kompanija sa najvećom stopom rasta u Evropi, objavila je imena pobednika WIZZ izazova za mlade – godišnjeg studentskog takmičenja ovog avio-prevoznika u kom učesnici imaju zadatak da pokažu poslovnu ošotroumnost, kritičko razmišljanje i veštine rešavanja problema u poslovnom izazovu iz realnog života koji postavlja liderski tim Wizz Aira.
Ove godine je na WIZZ izazov za mlade stigao rekordan broj prijava timova, sa preko 1200 studenata iz sve 44 zemlje WIZZ-ove mreže. Zadatak je bio da se pošalje i predstavi inovativna ideja koja može da se uklopi u strategiju održivosti Wizz Aira u cilju održavanja pozicije „najzelenije” avio-kompanije u Evropi.
Od ukupno 220 timova, njih 24 su pozvana u Budimpeštu da izlože svoje ideje menadžmentu WIZZ-a i kvalifikuju se za polufinale ovog takmičenja. Polufinalni timovi iz Mađarske, Poljske, Srbije, Holandije, Švedske, Austrije, UK, Danske i Letonije su imali zadatak da predstave svoje ideje žiriju koji su činili direktori WIZZ-a i nezavisni stručnjaci.
Članovi žirija su bili zamenik generalnog direktora Wizz Aira Stiven Džons i korporativni direktor Marion Džefri, kao i stručnjak u oblasti održivosti Aleksa Antal i Žolt Abraham iz firme CaseSolvers.
U finale su ušla četiri tima, ali je samo jedan od njih mogao da bude pobednik. Tim Goldsmith+, grupa studenata sa Korvinus univerziteta u Budimpešti i Centralnoevropskog univerziteta u Mađarskoj, osvojio je prvo mesto sa svojim jednostavnim, a kreativnim rešenjem koje putnicima nudi mogućnost da svoj individualni ekološki otisak nadoknade na razne ekološke načine preko Wizz Airove postojeće platforme za rezervaciju karata. Ideja ovog tima je takođe obuhvatila postavljanje temelja i strategije u oblasti zaštite životne sredine za razvoj angažovane i ekološki svesne zajednice putnika pod nazivom „Zeleni ambasadori”.
Pobednici su osvojili neograničeni broj putovanja u periodu od godinu dana širom Wizz Airove mreže od preko 700 linija ka 152 destinacije, dok su drugoplasirani i trećeplasirani timovi nagrađeni besplatnom povratnom kartom do WIZZ-ove destinacije posvom izboru.
Održivost je uvek glavni prioritet WIZZ-a i mi neprestano tragamo za novim inicijativama kako bismo zadržali poziciju ,najzelenije’ avio-kompanije u Evropi. Kad je reč o oblikovanju budućnosti životne sredine i naše kompanije, smatramo da možemo mnogo toga da naučimo od budućih generacija i radujemo se ugrađivanju ovih inicijativa u svoje dugoročne planove”, izjavio je Stiven Džons, zamenik generalnog direktora Wizz Aira.
„Učešće u WIZZ izazovu za mlade za 2019. godinu je bilo neverovatno iskustvo! Organizacija je bila na najvišem profesionalnom nivou, žiri i zaposleni su nam pružali veliku podršku, a na osnovu iskustva sa brojnih drugih takmičenja, ono što se svakako izdvaja kod ovog su detaljni komentari koje smo dobijali posle svakog kruga takmičenja. Zahvalni smo što smo imali priliku da učestvujemo, kao i na sjajnoj prvoj nagradi – i već sa nestrpljenjem planiramo putovanja!”,rekli su ovim povodom članovi pobedničkog tima Goldsmith+.