Pod sloganom „Podržavamo mlade, afirmišemo Srbiju“ održano je ovogodišnje nacionalno takmičenje Mladi lavovi (Young Lions) u organizaciji Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS). Za najbolji je proglašen rad „Da li ste videli moju mamu?“ Teodore Dančević i Lazara Rajkovića iz agencije McCann Beograd. Ovaj kreativni dvojac je za svoj rad dobio čak 85 od maksimalnih 90 bodova, sa prosečnom ocenom 9,44 od maksimalnih 10.
Po oceni žirija pobednički rad je najinovativnije, drugačije i najsmislenije odgovorio na zadatak. Vizuelno rešenje i poruka su jasni, razumljivi i samo rešenje se lako može primeniti i na ostalim medijima, a ne samo kao print oglas, a što je bio jedan od zahteva. Osvojenim prvim mestom Teodora i Lazar dobili su priliku da se takmiče i borave na ovogodišnjem Svetkom festivalu kreativnosti u Kanu.
“Krenuli smo od insajta da žene u Srbiji troše dvostruko više vremena na neplaćene poslove od muškaraca, a kada su u pitanju žene koje su majke dece sa smetnjama u razvoju ili obolelih od retkih bolesti, neplaćenih poslova je daleko više. Međutim, u očima društva, ali i zakona, ovi poslovi ostaju nevidljivi. Iako je tema delikatna, odlučili smo da ne smemo da budemo tihi i to je bio recept za pobedničko rešenje” kaže Teodora Dančevič.
“Takmičenje Young Lions je sjajna prilika za mlade kreativce da pokažu svoju spremnost i smelost, a i da probude svoju kreativnost u kratkom vremenskom roku i gotovo adrenalinskoj atmosferi. Ponosni smo što ćemo predstavljati Srbiju na svetkom takmičenju i neizmerno srećni što ćemo biti deo Kanskog festivala. Radujemo se novim iskustvima i neizbežnoj inspiraciji koju će zasigurno da probudi najveći festival kreativnosti u svetu” ističe Lazar Rajković.
Važno je istaći da je Young Lions takmičenje mladih kreativaca do 30 godina starosti, kao i da je humanitarnog karaktera. Klijent čiji brief mladi lavovi rešavaju svake godine je neprofitna humanitarna organizacija ili organizacija civilnog društva, i završetkom takmičenja klijentu se ustupaju kreativna rešenja takmičarskih timova. Ove godine takmičari su se prijavljivali u dve kategorije – Print i Digital, a zadatak su dale Fondacija 1% i udruženje “Evo ruke”.
UEPS sa svojom istoimenom fondacijom već nekoliko godina afirmiše mlade talente da se iskažu na domaćoj advertajzing sceni i da odmere snage sa najboljima iz sveta na globalnom takmičenju u Kanu. Mnogi od prispelih i nagrađenih radova sa nacionalnog takmičenja sigurno će zaživetu kroz neku od budućih kampanja, dok će pobednički rad predstavljati Srbiju u junu mesecu na globalnom takmičenju festivala u Kanu.