Ulaganje u školovane i kvalitetne mlade ljude je uvek siguran dobitak! U trci za prvim poslom i praksom cene se kreativnost, inovativnost i trud… To je potvrdio i ovogodišnji Case Study Show koji tradicionalno organizuje studentsko udruženje ESTIEM na Faktultetu organizacionih nauka. Kompanija Mozzart nastavila je podršku ovom takmičenju budućih lidera u rešavanju raznih studija slučaja iz oblasti marketinga, menadžmenta, finansija i drugih sfera poslovanja.
Kao zlatni sponsor ovogodišnjeg Case Study Show-a, kompanija Mozzart se predstavila studentima i pružila im podršku, a pobednicima takmičenja obezbedila stručnu praksu u trajanju od osam nedelja. Program Case Study Show-a bio je podeljen u pet celina: MeetUp, Case Academy, Business Case, Case Room i Speed Dating.
Studenti od prve do treće godine su učestvovali u rešavanju male studije slučaja u okviru Case Room prezentacije. Zadatak je bio da predstave rešenje koje je zadala kompanija Mozzart na temu osmišljavanja strategije lansiranja celokupne marketing kampanje i sadržaja koji će biti prikazivan korisnicima na webu, za vreme Svetskog prvenstva u fudbalu 2022. u Kataru.
Centralni i najzahtevniji deo događaja bio je Business Case. Kompanija Mozzart je zadala studiju koju su rešavala tri tima studenata završnih godina kao i master studija, sa po četiri člana. Takmičari su imali pet dana da reše studiju slučaja pod nazivom “Akvizicija nove kompanije na tržištu Afrike” i da svoju prezentaciju predstave pred stručnim žirijem sastavljenim od iskusnih menadžera kompanije Mozzart.
Pobednički tim u sastavu Anja Tomović, Jovana Lazarević, Danijela Maliković, Vladimir Simić nagrađen je praksom u kompaniji Mozzart, tokom koje će imati priliku da unaprede svoje veštine i stečeno znanje primene u praksi.
Stručni žiri Mozzarta činio je menadžment kompanije, kao i specijalista za online slot igre Helena Papić koja je došla u Mozzart upravo preko takmičenja Case Study Show.
“Kao lider u industriji igara na sreću, kompanija Mozzart okrenuta je ka inovacijama i strateškom razvoju, a veoma im je važan izvor kreativnost mladih ljudi. Studentske prakse pomažu nam da otkrijemo nove talente i buduće poslovne lidere. Kompanija pruža mogućnost studentima za realizaciju stručne prakse u skladu sa potrebama biznisa, a neki od praktikanata postaju i članovi Mozzart tima. Tokom proteklih pet godina oko 50 studenata je dobilo priliku da uči i usavršava se, a polovina njih je dobila i prvo zaposlenje upravo nakon programa praksi”, kaže Radmila Pepić, specijalista za regrutaciju i selekciju kompanije Mozzart.