Piše Nenad Miščević, generalni direktor kompanije PepsiCo za tržišta Zapadnog Balkana i Baltičkih zemalja
Godina 2020. je početak nove dekadekoja će sigurno doneti velike izazove. Za nas u kompaniji PepsiCo Zapadni Balkan, 2020. godina je prilika za dodatne napore koji će pozitivno uticati na naše poslovanje i tržišta na kojima poslujemo. Naš izvor inspiracije biće PepsiCo poslovna filozofija o održivom rastu „Pobeđujemo sa svrhom“, a oblasti definisane ovom globalnom agendom podjednako su značajne i za naše lokalno poslovanje.
Kao deo globalne kompanije PepsiCo već 11 godina, u oblasti poljoprivrede efikasno koristimo lokalne resurse, proizvodeći Chipsy od krompira domaćih proizvođača. Ekspertizu agro sektora kompanije prenosimo na lokalne proizvođače krompira, studente, buduće poljoprivrednike i tehnologe kroz program Chipsy Agro Akademija.
Kao osnivači i članovi udruženja SEPEN, kontinuirano ulažemo u podizanje svesti o važnosti upravljanja otpadom i pravilnom odlaganju korišćene ambalaže. U našem procesu proizvodnje 93% otpada recikliramo, dok smo emisiju CO2 smanjili za 300 tona. Cirkularna ekonomija je za nas u fokusu i nastojaćemo da u ovoj oblasti budemo još odgovorniji.
Uz želju da potrošačima ponudimo i zdravije opcije, nedavno smo predstavili Chipsy Oven Baked, prvi pečeni čips, koji sadrži 50 odsto manje masti. Kao članovi Udruženja za prehrambenu industriju PKS-a, sa Ministarstvom zdravlja sprovodimo kampanju „Teži ravnoteži“ i radimo na prevenciji gojaznosti, kao značajnom problemu dece i odraslih.
Ovo su pokazatelji stepena naše posvećenosti u stvaranju najboljeg mogućeg poslovnog okruženja za više od 1300 ljudi zaposlenih u Srbiji i Bosni i Hercegovini, a ponosno mogu da istaknem da smo primer podjednake rodne zastupljenosti. U ukupnoj strukturi zaposlenih, koleginice čine 48%, dok kada je reč o menadžerskim pozicijama žene čine 46%, što je zaista značajno.
I u 2020. godini ostajemo posvećeni radu na unapređivanju lokalne zajednice u kojoj poslujemo i verujemo da čineći dobro, napredujemo dobro.