Deset predstava, koje ove jeseni u Beograd stižu iz celog sveta, čine glavni program predstojećeg Bitefa, pedeset osmog po redu, koji se održava pod sloganom „Lepota (ne)će spasiti svet”. Od 25. septembra do 4. oktobra publika će imati priliku da pogleda predstave iz Nemačke, Francuske, Švajcarske, Bolivije, Brazila, Holandije, Belgije, Slovenije, Hrvatske i Srbije.

Promotivna prodaja ulaznica počeće u četvrtak, 29. avgusta u 20 časova. Tog dana festivalske karte moći će da se kupe do 22 časa sa posebnim popustom od 20% na druženju 58Bitef24: Odbrojavanje koje će biti organizovano u Umami Cocktail & Sushi baru (Žorža Klemansoa 29B).

Ulaz na 58Bitef24: Odbrojavanje je slobodan, a osim promotivne prodaje ulaznica, posetioce Umami Cocktail & Sushi bara očekuju i brojna iznenađenja. Za piće dobrodošlice biće zadužen 1664 Blanc koji je generalni sponzor ovogodišnjeg festivala, dok će za muziku u plavo-belim tonovima biti zadužena DJ Nataša Vranić.

Seksualno vaspitanje II – BorbaNada Žgank

Onlajn prodaja ulaznica sa promotivnim popustom od 20% počinje u petak, 30. avgusta u 11 časova na festivalskom sajtu, a trajaće sve do 2. septembra u 11 časova. Nakon toga, ulaznice će ovim putem moći da se kupe sa popustom od 10%. Na taj način Bitef dodatno želi da popularizuje onlajn prodaju ulaznica kao praksu koja umanjuje štampanje i pravljenje nepotrebnog otpada, čime doprinosi očuvanju životne sredine.

Po redovnim cenama ulaznice će od 2. septembra moći da se kupe i na blagajni Bitefa. Ona će i ove godine biti otvorena u festivalskom pres centru, na prvom spratu MTS dvorane, na Trgu Nikole Pašića. Radno vreme blagajne od 2. do 24. septembra biće od 11 do 15 časova (svim danima, osim nedeljom), dok će od 25. septembra do 4. oktobra blagajna raditi u istom terminu, radnim danima i vikendom.

Pokrovitelji festivala su Sekretarijat za kulturu Grada Beograda i Ministarstvo kulture Republike Srbije. Generalni sponzor 58. Bitefa je 1664 Blanc, koji je prepoznao značaj festivala kao kulturne manifestacije i doprinosi njenom uspehu. Tradicionalno, podršku festivalu pružili su i Gete Institut, Francuski institut i Delegacija Evropske unije. Partner i prijatelj Bitefa je i New Moment New Ideas Company, kreativna agencija festivala. Partneri festivala i ove godine su Generali osiguranje Srbija, Erste Bank a.d. Novi Sad, kao i Coca-Cola Hellenic Srbija.

Promotivne fotografije i video materijale možete da preuzmete sa ovog linka.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.