Nissan započinje proizvodnju novog Jukea u fabrici u Sunderlandu, u koju je investirao 100 miliona funti.
Dizajniran, konstruiran i proizveden u fabrici u Velikoj Britaniji, novi JUKE je posebno razvijen kako bi ispunio zahteve evropskog tržišta. Fabrika u Sunderlandu ujedno je i jedina u kojoj se proizvodi druga generacija ovog kompaktnog crossovera.
Deset godina nakon što je originalni Juke izašao iz okvira B-segmenta, Nissan je predstavio novi JUKE. Uvođenjem nove tehnološke opreme i sistema za povezivanje, Nissan je ponovno podigao lestvicu u segmentu kompaktnih crossovera.
Novi JUKE je razvijen u saradnji Nissanovog dizajnerskog studija i timova za istraživanje i razvoj u Paddingtonu u Londonu i Cranfieldu u Bedfordshireu. Takođe, 70 % njegove proizvodnje namenjeno je evropskom tržištu, gde se i nalaze dve trećine njegovih dobavljača.
Prilikom obilaska fabrike u Sunderlandu u kojoj su u toku završne pripreme za proizvodnju, predsednik Nissana Evrope Gianluca de Ficchy izjavio je: „Novi JUKE predstavlja dodatnih 100 miliona funti ulaganja u našu fabriku u Sunderlandu , dizajniran, konstruisan i proizveden u Velikoj Birtaniji za evropske kupce. Pre 35 godina Nissan je odlučio otvoriti fabriku u Velikoj Britaniji za potrebe evropskog tržišta. Od tad je Sunderland proizveo deset miliona vozila i tako postao najveća fabrika automobila u istoriji Velike Britanije , a novi model Jukea najpovezaniji Nissanov automobil. Uzevši u obzir više od 35.0000 radnih mesta koje je Nissan osigurao u Velikoj Britaniji, želeo bih da zahvalim našim stručnim timovima u Paddingtonu, Cranfieldu i Sunderlandu kao i široj mreži dobavljača na trudu koji su uložili u stvaranje ovog pre svega novog modela.”
Osim 5000 sati uloženih u obuku izuzetno kvalifikovanog kadra kako bi se osigurala kvalitetna proizvodnja, fabrika se odlučila na dodatna odlaganja kako bi novi JUKE ponudio brojne napredne tehnologije i visoki nivo personalizacije unutrašnjeg i spoljašnjeg izgleda.
U proizvodnji se koristi više od 27 novih alata za obradu vrlo izdržljive čelične karoserije kako bi se stvorio još upečatljiviji i prostraniji crossover atletskog izgleda koji ne pristaje na kompromise kada je reč o performansama.
U lakirnicu su ugrađene četiri nove komore za bojenje Jukea u neku od 15 dostupnih dvobojnih kombinacija.
JUKE pokreće štedljivi 1,0 trocilindarski benzinski motor DIG-T sa turbopunjačem koji se proizvodi u fabrici u Sunderlandu. Zahvaljujući snazi od 117 KS nudi bolje performanse, manju potrošnju goriva i veću uglađenost.
Steve Marsh, potpredsednik Nissanovog sektora za proizvodnju u Velikoj Britaniji, izjavio je: „Raduje nas što je započela proizvodnja novog Jukea. Naših milion obožavatelja širom Evrope uskoro će moći da ga vide na ulicama. JUKE je ključni deo u istoriji naše fabrike, zato smo izuzetno ponosni što smo dočekali proizvodnju novog modela.”
„Naši dizajneri i inženjeri su odradili sjajan posao kako bi naš tim za proizvodnju mogao proizvesti visokokvalitetno vozilo koje ispunjava sva očekivanja kupaca.”
Za potrebe povećanja proizvodnje novog Jukea, biće potrebno povećati broj radnika u drugoj proizvodnoj liniji. Zbog promena u rasporedu, radnici iz prve proizvodne linije će biti uključeni i u rad druge proizvodne linije pa će raditi u dve smene. Ukupan broj zaposlenika fabrikeće ostati isti.
Zahvaljujući povezanim uslugama i mogućnosti ažuriranja putem interneta, novi JUKE je dosada najpovezanije Nissanovo vozilo. Novi model je opremljen naprednim sistemom NissanConnect, 8-inčnim dodirnim zaslonom, ugrađenom Wi-Fi mrežom i sistemom glasovnih naredbi. Nissanov sistem ProPILOT nudi elektronički sistem upravljanja, ubrzavanja i kočenja. Sistem ProPILOT posebno je osmišljen za vožnju autoputem u jednoj traci, a sada će po prvi put biti dostupan za JUKE.
Prodaja na evropskim tržištima počeće krajem novembra.