Domaći proizvodi predstavljaju stub razvoja svake ekonomije, izjavila je direktorka marketinga Mercatora-S Nataša Pavlović i naglasila da upravo veliki trgovinski lanci doprinose njihovom promovisanju i plasiranju čak i izvan granica Srbije.

Kako bi se obezbedila podrška domaćim proizvodima i privredi, u svim Roda, IDEA i Mercator prodavnicama 70 odsto asortimana čine ovdašnji dobavljači, „made in Serbia“, što predstavlja oko 25.000 proizvoda, objašnjava Pavlović.

Navodi i primer brenda „Ukusi moga kraja“ koji se razvija već pet godina, da bi odnedavno 26 proizvođača, pored Srbije, dobili priliku i za izvoz na tržište Slovenije.

„To je sjajna perspektiva za domaće proizvođače i van granica Srbije“, ističe direktorka marketinga kompanije koja posluje na četiri regionana tržišta, dok podršku brendovima Srbije pruža i kroz regionalnu platformu „Vredno je zajedno“.

„Da bi domaći proizvođač mogao da ostvari svoj cilj i dođe do potrošača, veliki trgovinski lanci mu omogućavaju da se nađe na što većem broju polica, a u mogućnosti smo i da ga podržimo kroz naše markeniške kampanje“, navodi Pavlović.

Dodaje da trgovinski lanci imaju veoma važan uticaj i značaj za prehrambenu industriju, pre svega zbog toga što domaći proizvodi kroz dobar lanac distribucije na najbrži mogući način mogu da dođu do potrošača i pritom očuvaju svežinu i kvalitet.

Kako je istakla, od trgovinskih lanaca, poput Mercatora-S, proizvođači dobijaju i podršku u razvoju i promovisanju svojih brendova, tako što im se obezbeđuje dodatno označavanje na policama, kao i prostor na TV.

Kompanija Mercator-S učesnik je sajma i konferencije Belgrade Food Show koja se, po drugi put održava u beogradskom Belexpo centru.

Dvodnevni skup počeo je u četvrtak, na kojem više od 110 domaćih i regionalnih proizvođača hrane vrhunskog kvaliteta predstavljaju svoje proizvode.

Pored izložbenog dela i prostora za bilateralne sastanke, konferencija okuplja istaknute stručnjake i predstavnike internacionalnih trgovinskih lanaca.

Direktorka marketinga kompanije Mercator-S bila je učesnica jednog od panela na kojem je predstavila načine kojima ta kompanija može da podrži domaću privredu i proizvođače.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.