Stanojević, Kralj i Drulović navijali iz prvih redova – Italija na krovu Evrope
Euforija i vrhunski ambijent sa Vemblija, gde je Italija u finalu EURO2020 pobedila Englesku sa 3:2 nakon izvođenja penala, uspešno je preneta i u srce Beograda. Na krovu TC „Galerija“, gde je prvi put organizovan jedan svečani događaj, Heineken® je priredio noć za pamćenje i upriličio ekskluzivno gledanje utakmice za titulu prvaka Evrope.
Među ljubiteljima fudbala koji su se ponovo okupili da uživaju u rivalstvu i u spektakularnom gledanju duela za šampionski pehar, bio je proslavljeni golman Ivica Kralj, prvi trener crno-belih Aleksandar Stanojević, Bratislav Živković član stručnog štaba nacionalnog tima, nekadašnji selektor našeg A tima i mlade reprezentacije Ljubinko Drulović, fudbalski trener Aleksandar Veselinović i mnogi drugi.
Njima su se pridružili pobednici konkursa „Uživaj u rivalstvu“ koje je priredio dugogodišnji partner najboljeg fudbala u Evropi, Heineken®. Svi zajedno su se družili na vrhu „Galerije“ kako tokom 120 minuta utakmice i izvođenja penala, tako i posle finala, kada je priređen niz interesantnih aktivacija.
Po dolasku u prostor gde je organizovano gledanje utakmice, svi su bili u prilici da prošetaju „Tunelom slavnih“, odnosno Heineken® koridorom u kom su se sa leve i desne strane nalazile velike fotografije i snimci koje su ovekovečile čarobne trenutke dosadašnjih Evropskih prvenstava. Sve to je preko zvučnika ispratio huk navijača sa fudbalskih utakmica, kako bi dodatno doprineo što boljoj atmosferi. Heineken se potrudio da obezbedi svežu perspektivu i da barem na trenutak, gosti osete kako je biti fudbaler i izaći na veliki teren pred prepunim stadionom.
Gosti su slobodno vreme pre finala i u poluvremenu iskoristili za partiju stonog fudbala, kao i igranja bilijara nogama, što je pravi hit širom sveta. Posebnu pažnju privukao je stub sa album sličicama, gde su se učesnici Heineken® događaja ponovo našli u ulozi svojih omiljenih fudbalera. Svako je dobio sličicu sa svojim likom, koju je zalepio na odabrani prostor. Do kraja večeri na pobedničkom stubu našlo se preko 200 sličica.
„Ponosni smo na to što je Heineken®, vodeći svetski premium pivski brend, zvanični partner UEFA EUR0 2020™. Stotine miliona ljudi je putem direktnih prenosa pratilo ovaj šampionat, gledali smo sjajne utakmice, bilo je dosta iznenađenja, zanimljivih rezultata, a verujem da je i samo finale pružilo savršenu kombinaciju kvaliteta i uzbuđenja, koje samo fudbal može da donese”, rekao je Nikos Zois, direktor kompanije HEINEKEN Srbija, dodavši: „Heineken® deli strast prema fudbalu sa svojim potrošačima i ohrabruje sve zaljubljenike u sport da neguju rivalstvo u najpozitivnijem smislu. Navijajmo za svoje poštujući druge. Upravo takva atmosfera je viđena na stadionu ovog puta, dok smo i mi u Beogradu priredili sjajan ambijent, uz prijatelje i odgovorno uživanje uz Heineken®.”
Italija je poslednji put osvojila ovu titulu davne 1968. godine, kada su u finalu u Rimu pobedili Jugoslaviju sa rezultatom 2:0.