Prema podacima Eurostat-a u Evropskoj uniji 56% osoba uzrasta od 16 do 74 godine koristilo je društvene mreže u 2018. godini.
Stopa korišćenja društvenih mreža u EU-u stalno se povećava od početka prikupljanja podataka, s obzirom da je u 2011. godini zabeleženo 38%. Pod korišćenjem društvenih mreža Eurostat uključuje aktivnosti kao što su kreiranje korisničkog profila, deljenje postova ili neki drugi doprinosi društvenim mrežama.
Među državama članicama EU-a stopa korišćenja društvenih mreža bila je najviša u Danskoj (79%), ispred Belgije (73%), Švedske i Velike Britanije (70%).
Situacija u Srbiji je prema Eurostat-u takva da je više od polovine (52%) Srba koristilo društvene mreža. Na suprotnom kraju liste, ovaj udeo je bio ispod 50% u tri države članice: Francuskoj (42%), Italiji (46%) i Sloveniji (49%).
Među mlađim osobama uzrasta od 16 do 24 godine, gotovo devet od deset osoba u EU koristilo je društvene mreže (88%). Ovaj udeo se kretao od 77% u Francuskoj i 79% u Italiji do 97% u Češkoj, Danskoj i Hrvatskoj. Ni mladi u Srbiji ne zaostaju za svojim vršnjacima pa tako čak 94% njih je koristilo društvene mreže.
Među starijim osobama u dobi od 65 do 74 godine gotovo petina (19%) koristila je društvene mreže. Taj udeo se kretao od 8% u Srbiji i Bugarskoj, 9% u Grčkoj do 46% u Danskoj.