U Nemačkoj vlada pomama za ružičasto-ljubičastim dresom nemačke fudbalske reprezentacije, saopštio je danas nemački proizvođač sportske opreme Adidas u zemlji – domaćinu Evropskog prvenstva i dodao da je prodaja nadmašila očekivanje.
Dok je nemački „domaći“ dres uglavnom bele boje, s bojama zastave na ramenima, dres za svetska takmičenja je mnogo manje klasičan. Čak je u martu kada je predstavljen bio i kritikovan zbog boje uz mnogo homofobičnih ili seksističkih komentara.
Međutim, ružičasto-ljubičastidres se „prodaje skoro isto toliko kao i drugi, što je izuzetno“, rekao je za Frans pres portparol Adidasa, ali nije želeo da iznese broj prodatih i broj naručenih pre početka Evropskog prvenstva.
Obično se više prodaju klasični dresovi nemačke reprezentacije, ali se ružičasto-ljubičasti dres sada prodaje više od svih modela za svetska takmičenja.
Jedan nemački navijač u takvom dresu koji je dobio za rođendan izjavio je da je bilo hrabro izabrati takvu boju.
Adidas je 2014. prodao oko tri miliona dresova nemačke reprezentacije, uključujući 500.000 posle osvajanja zlata na Svetskom prvenstvu u Brazilu.