U našoj redakciji nemamo water cooler, onaj uređaj koji, ako je verovati filmovima, postoji u svim američkim firmama i, ako je verovati hipohondrima, u svim čekaonicama u privatnim domovima zdravlja u Srbiji. Taj aparat za svežu vodu nije samo aparat za svežu vodu, već i sinonim za ćaskanje i razglabanje. Nepisano pravilo je da oko water coolera ne sme da bude teških tema i politike – dozvoljeno je pričati o sinoćnoj utakmici, o filmovima, muzici i, eto tek da se upiše, sitnom traču. Ali onom koji ne boli nikoga.

U firmi nemamo water cooler, ali samo zato što je čitava redakcija Nedeljnika jedan veliki aparat za svežu vodu; od kancelarije glavnog urednika i mitske table, preko centralnog lobija sa stolicama sposobnim za okretanje prema sagovorniku, do prostorije u kojoj su talentovana deca što traže da im se puste Arctic Monkeys i Clash i glasno negoduju kada im se umesto toga isporuči trep – svi imaju stavove o svemu i nesebično ih iznose.

CEO TEKST U NOVOM NEDELJNIKU KOJI JE NA KIOSCIMA OD ČETVRTKA 20. APRILA ILI U DIGITALNOM IZDANJU DOSTUPNOM NA NSTORE.RS

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.