Kompanija Lidl Srbija je po izboru potrošača ovogodišnji dobitnik prestižne nagrade „Izabrana prodavnica godine“. Nagrada, koju dodeljuje organizacija „Izabran proizvod godine“ (Voted Product of the Year), rezultat je nezavisnog i transparentnog istraživanja koje je sprovela najveća globalna istraživačka kompanija NielsenIQ.
Organizacija „Izabran proizvod godine“ je po šesti put inicijator istraživanja u okviru kog potrošači na teritoriji Srbije imaju mogućnost da između velikog broja kandidata odaberu proizvode, usluge i trgovinski lanac koji najbolje odgovara njihovim preferencijama. Nosilac istraživanja i dugogodišnji partner nagrade je kompanija Nielsen IQ, čija precizna istraživačka metodologija omogućava uvid u stvarni odnos potrošača prema inovativnim proizvodima, prodavnicama i njihovim proizvodima i uslugama.
Pečat „Izabrana prodavnica godine“ ukazuje na to da Lidl prodavnice zadovoljavaju visoke standarde kvaliteta proizvoda, fer poslovanja i odgovornosti prema potrošačima, nudeći jednstveno iskustvo kupovine.
„Priznanje ,Izabrana prodavnica godine’, potvrda je našeg zalaganja da kroz pažljivo odabrani asortiman proizvoda kupcima obezbedimo samo one najatraktivnije uz najbolji odnos cene i kvaliteta na tržištu. Hvala srpskim potrošačima koji su još jednom i na ovaj način izabrali Lidl i potvrdili poverenje koje smo izgradili od dolaska na naše tržište“, izjavio je Dragan Čigoja, generalni direktor kompanije Lidl Srbija.
Istraživanje kompanije Nielsen IQ, a na osnovu kojeg su nagrade dodeljenje, koristi nezavisnu i transparentnu metodologiju i vrši se onlajn, putem formiranja posebnog panela srazmerno broju stanovnika posmatranog tržišta, dok su tri ključna kriterijuma koji se evaluiraju – privlačnost, inovacije, zadovoljstvo, kao i atraktivnost i namera za kupovinu, društvena odgovornost i preporuka potrošača.
„U svakoj kategoriji nagrade ,Izabran proizvod godine’ postoji samo jedan dobitnik nagrade, koji dobija jedinstveni pečat kao potvrdu lojalnosti, a koji je svojevrsni putokaz kojim se kupci usmeravaju ka prodavnicama koje će zadovoljiti njihove potrebe, ali i sredstvo koje jača odnos kompanije sa potrošačima i klijentima. Čestitamo Lidlu na ovoj prestižnoj nagradi“, izjavio je Gregor Gorenc, CEO Product of the Year Adria.
O Voted Product of the Year
„Izabrani proizvod godine“ osnovan je 1987. u Francuskoj sa ciljem da usmeri potrošače ka novim i inovativnim proizvodima, ali i da nagradi kompanije za njihove inovacije. Trenutno posluje globalno u više od 45 ekonomski najrazvijenijih država i stekao je titulu najveće svetske potrošački-glasane nagrade za inovacije, promene, poboljšanja proizvoda i usluga široke potrošnje.