Koje elemente danas mora da sadrži jedna uspešna digitalna brend priča?

Kako bi brend bio uspešan, on mora da ima sveobuhvatnu komunikaciju kroz različite kanale, a ona treba da bude prilagođena ciljnoj grupi i poruci koju brend želi da prenese. Kako god da se poruka prenosi, ono što je najupečatljivije jeste da sam brend, kompanija i svi zaposleni pričaju istu priču, veruju u ono što dele sa potrošačima i stvaraju zajednička nova iskustva koja su konzistentna, inspirativna i traju.

Moć je danas na strani potrošača – oni biraju gde, kako i koliko će se informisati. I koje teme ih zanimaju. U tom smislu, sadržaj koji kreiramo mora biti dovoljno zanimljiv, relevantan, intrigantan i podsticajan da nam omogući prelazak sa „marketinga kupovine pažnje“ na „marketing pridobijanja pažnje“.

Kakvo nam digitalno iskustvo brendovi u Srbiji danas kreiraju? Kako da brendovi budu više – human, emotional i engaging?

Digitalno iskustvo koje brendovi danas kreiraju umnogome zavisi od kategorije u kojoj se brend nalazi i ciljne grupe kojoj se obraća. Brendovi su uvek na klackalici između želje da budu relevantni onima sa kojima komuniciraju i potrebe da ostvare svoje poslovne ili marketinške ciljeve. Oni koji uspeju da ostvare taj balans kreiraju uspešnu online komunikaciju i iskustva zbog kojih palac zastane kada naiđemo na njihovu poruku dok skrolujemo. Ono što uvek treba imati na umu, to je da su brendovi „na gostujućem terenu“ na društvenim mrežama i da kao takvi moraju da budu posebno dopadljivi, kreativni i donekle nenametljivi, da donose vrednost korisnicima kako bi ih oni prihvatili.

Nove tehnologije doprinele su izgradnji otvorenije komunikacije i prisnijeg odnosa brendova i potrošača, zato su danas potrošači ti koji prave brend, ne kompanije. Upravo iz tog razloga važno je da strategija koju sprovodimo bude zasnovana na transparentnosti. Svaki put kada su ljudi uplašeni, nemaju kontrolu i zabrinuti su, vraćaju se fundamentalnim vrednostima – Maslovljeva piramida ljudskih potreba je, zajedno sa celim svetom, okrenuta naopačke. I zbog toga, ključno je da brendovi budu svesni ljudskih osećanja, da pokažu pristupačnost i prave vrednosti.

Kako ispričati drugačiju digitalnu priču, a ostati dosledan brendu?

Naša priča je u osnovi drugačija. Poslujemo sa tri maloprodajna brenda, nekoliko subbrendova i online prodavnicom i svi oni pričaju drugačije digitalne priče. Kompleksnost zadatka koji nam je poveren, ujedno i najveći izazov, ogleda se u verodostojnom prenošenju vrednosti koje su utkane u srž brendova. Naš imperativ je da ostanemo dosledni, neprestano dokazujući sopstvenu autentičnost. Enormna je inflacija raznih platformi i zbog toga, fokus stavljamo na emociju kao rezultat dobro ispričane priče koja humanizuje brend i čini ga poželjnim.

Šta za vas znači ostaviti trag na tržištu?

Ostaviti trag na tržištu u današnje vreme nije lako. Za mene to znači da ste prepoznatljivi i hrabri da se izdvojite iz mase; da ste inovativni i kreativni, originalni, empatični, društveno odgovorni i posebni u obećanju koje nudite i, još važnije, sposobni da to obećanje ispunite, a često i nadmašite na radost svojih potrošača.

U kojoj meri je za vas značajno priznanje Mark Awards?

Nagrade posmatram kao podstrek za dalji rad, i kao izazov. Uvek je lepo dobiti priznanje javnosti, a posebno stručnjaka, što je još veća odgovornost. Ovu nagradu doživljavam kao nagradu svima nama u Mercatoru, za sve što smo napravili u segmentu inovativnih načina komunikacije, na polju inovativnih modela plaćanja, razvoja novih kanala internet prodaje, ali i svih drugih projekata po kojima nas prepoznaju godinama unazad.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.