Koje mere ste preduzeli tokom pandemije virusa COVID-19?
Ljudi predstavljaju srce našeg poslovanja i trudili smo se da naši zaposleni, poslovni partneri i zajednica u kojoj poslujemo budu bezbedni. Pored standardnih higijenskih, uveli smo i dodatne sigurnosne mere – zaposlenima smo obezbedili adekvatne uslove za rad od kuće, a kolegama koje su radile na terenu svu neophodnu zaštitnu opremu. Takođe, veoma smo zahvalni na brzoj i uspešnoj reakciji našeg lanca snabdevanja, distribucije, kao i naših partnera, čiji je rad obezbedio kontinuiranu proizvodnju i dopremanje naših proizvoda na police prodavnica tokom pandemije.
Dodatno, brzo smo reagovali na novonastalu krizu donirajući proizvode brojnim zdravstvenim ustanovama i ugroženom stanovništvu, ali i preko potrebne infuzione pumpe.
Ove godine Nestlé proslavlja 15 godina poslovanja u Srbiji. Koja su najznačajnija dostignuća kompanije u tom periodu, i kakvi su vam planovi za budućnost?
Više smo nego ponosni što je Nestlé svih ovih godina pouzdan partner Srbiji, posvećen unapređivanju kvaliteta života i zdravije budućnosti pojedinaca i porodica. Istovremeno, stvaramo brojne mogućnosti za razvoj mladih profesionalaca i radimo na očuvanju prirodne sredine. Nestlé je u Srbiju doneo veliki broj novih proizvoda i inovacija, a u isto vreme smo ponosno unapredili portfolio „C“ brenda, koji ljudi u Srbiji toliko vole.
Nestlé fabrika u Surčinu sa proizvodnjom je startovala 2011. godine, a krajem prošle godine zabeležili ste veliki uspeh. Da li ste zadovoljni dosadašnjim rezultatima?
Od 2011. Nestlé je investirao više od 15 miliona evra u opremu, kapacitete i razvoj proizvoda. U decembru 2019. godine postali smo „Zero Waste to Landfill“ kompanija, odnosno prva fabrika u Srbiji kojoj nijedan gram otpada iz fabrike ne završava na deponijama, već je recikliran ili upotrebljen u druge svrhe. Kao najveća svetska prehrambena kompanija imamo dužnost da budemo odgovorni prema okolini i naslednicima, pa je ekološka posvećenost već dugo u fokusu poslovanja kompanije Nestlé.