U subotu 5. oktobra u Pozorištu na Terazijama svečano je otvorena 75. sezona i predstavljen vizuelni identitet ovog jubileja.

Prateći program sa same scene sa pogledom u salu, gosti su imali priliku da dožive pozorište iz nesvakidašnjeg ugla, onako kako ga svako veče vide naši izvođači.

Na samom početku, prisutnima se obratio v.d. direktora pozorišta Rade Marjanović koji je izrazio radost što je u prilici da, nakon više decenija provedenih na sceni, bude i na čelu kuće u ovako važnom momentu.

Pozorišni kritičar i teatrolog Aleksandar Milosavljević osvrnuo se kratko na nemerljiv značaj postojanja Pozorišta na Terazijama koje je pozorište ozbiljnog rada i ozbiljne pripreme gde nema improvizacije.

Marketinška agencija „New Moment“, koja je dugogodišnji saradnik Pozorišta na Terazijama, i ovog puta bila je zadužena za vizuelni identitet i promotivnu kampanju jubilarne sezone. Jasmina Nikolić, regionalni direktor proekata, objasnila je šta je bila polazna ideja i kako je logo pozorišta bio inspiracija.

Veliko nam je zadovoljstvo što je deo našeg jubileja i Crater studio, lider u vizuelnim efektima i animaciji za televiziju i film, u čijoj produkciji je rađen spot za kampanju.

Na samom kraju programa, glumica Ljiljana Stjepanović je, kroz vrlo ličnan i emotivan govor, otkrila svoj odnos prema Pozorištu na Terazijama:

Ovo pozorište je porodica i to je razlog zašto ono traje! Pozorište na Terazijama je lekovito. Svaki put kada se iz njega vratim kući, ja sam zdrava žena!“

Jubilarna sezona Pozorišta na Terazijama biće drugačija iz mnogo razloga.

U četvrtak 3. oktobra postavljena je retrospektivna izložba na Kalemegdanu povodom 75 godina od osnivanja našeg pozorišta. Izložba pod nazivom “Magija na bis” stavlja akcenat na ključne momente koji su vodili stvaranju pozorišta kakvog danas imamo.

Tokom jubilarne sezone, planirane su izložbe i u samom pozorištu. Izložba kostima prva je u nizu i istaknuta je u foajeu.

Rođendan pozorišta i tradicionalna dodela nagrada biće upriličena 23. decembra, a početkom istog meseca, u svim poštama u zemlji osvanuće i poštanske marke povodom ovog  jubileja.

Premijera mjuzikla “Balkan ekspres”, grupna i personalna vođenja i priče iza zavese, pozorišni podcast, masterklasovi, samo su deo planova za narednih deset meseci.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.