
Kompanija Hisense globalni je lider TV industrije u kategoriji televizora od 100 inča. Ova prestižna titula osvojena je zahvaljujući inovacijama i naprednim tehnologijama koje Hisense koristi. Uz to, potrošači su prepoznali odličan kvalitet za uložen novac, po čemu je kompanija oduvek poznata.
Globalno priznanje stiže u pravom trenutku – kad Hisense sprovodi svoju BEYOND GLORY kampanju povodom UEFA EUROTM 2024 prvenstva, koje se ove godine održava u Nemačkoj. Zahvaljujući posebnim akcijama svi zaljubljenici u fudbal i strastveni navijači imaju priliku da na jednom od najboljih ULED Mikro-LED televizora prate sve utakmice na najbolji način do sada!
Globalni UEFA EUROTM 2024 partner
U godini fudbala i godini sporta uopšte, a kao zvaničan globalni partner UEFA EUROTM 2024 prvenstva Hisense je lansirao novu generaciju televizora, kako bi potrošačima pružio uzbudljiv doživljaj gledanja sportskih prenosa i igranje sportskih video igara. Sa režimima posebno kreiranim za Sport i Gaming, Hisense televizori dočaravaju stadionsku atmosferu – kod kuće. Svaki kadar pojačava se AI tehnologijom i čini da gledaoci uživaju u prenosu kao da su na utakmici.
Model televizora od 100 inča, zahvaljujući kojem je kompanija postala broj jedan u ovom segmentu, Hisense Mini-LED Smart TV 100U7KQ, dostupan je kod nas u onlajn i prodaji u Hisense / Gorenje studijima ili kod prodajnih partnera širom zemlje.
Hisense globalno #2
Osim liderske pozicije na tržištu televizora velike dijagonale, Hisense je zadržao drugo mesto po obimu isporuka televizora na globalnom nivou. Tokom protekle godine, a prema izveštaju Instituta za istraživanje tržišta AVC Revo, Hisense je isporučio gotovo 26 miliona televizora, iako je godina za nama bila vrlo izazovna i ukupno tržište je palo za oko 5,5 odsto. U tako kompleksnim tržišnim uslovima, Hisense je jedini brend koji je nastavio da raste šestu godinu uzastopno u izuzetno jakoj konkurenciji top 5 svetskih brendova televizora.
Kako bi ostala na vrhu, kompanija kontinuirano proširuje globalnu strategiju i optimizuje poslovne procese u svoja 34 industrijska parka, kroz 25 istraživačko-razvojnih centara i u 66 proizvodnih pogona izvan Kine. Zbog toga, u protekloj godini, isporuka Hisense proizvoda je na stranim tržištima povećana za 12,2 odsto, a značajno povećanje isporuka zabeleženo je u severnoameričkom i evropskom regionu, gde je Hisense rast bio dvocifren.
Modernim tehnologijama i inovacijama Hisense će produbiti vezu između UEFA EUROTM 2024, navijača i ljubitelja fudbala, ali i putem BEYOND GLORY sportske marketinške strategije i specijalnih promocija.
Foto: Hisense