Kompanija Hansgrohe je otvorila novi pogon za proizvodnju sanitarnih armatura u Valjevu u kome će biti zaposleno u budućnosti 1000 radinika
Svečanom otvaranju su prisustvovali, između ostalih, predsednik Republike Srbije, Aleksandar Vučić, Hans Jürgen Kalmbach, generalni direktor Hansgrohe SE, Anke Konrad, ambasadorka Savezne Republike Nemačke u Srbiji, kao i ministri u Vladi RS Siniša Mali, Goran Vesić i Tomislav Momirović
Hansgrohe Grupa otvorila je novu proizvodnu lokaciju u Valjevu. Fabrika za proizvodnju armatura za kupatila i kuhinje izgrađena je za godinu i po dana, uz investiciju od oko 85 miliona evra.
„Ovom investicijom jačamo našu proizvodnu mrežu u Evropi“, rekao je Hans Jürgen Kalmbach, predsednik Upravnog odbora Hansgrohe SE, tokom svečanog otvaranja, kojem su prisustvovali i predsednik Srbije, Aleksandar Vučić i nemačka ambasadorka Anke Konrad.
„Ova fabrika je deo naše globalne proizvodne strategije, koja ima za cilj održavanje kratkih i sigurnih lanaca snabdevanja i transportnih puteva. Sa zadovoljstvom dočekujemo dolazak naših srpskih kolega u porodicu Hansgrohe“, kaže generalni direktor kompanije Hansgrohe. „Sa našim programom upoznavanja, oni će odmah i sami steći naš Hansgrohe duh, koji nam je svima omogućio ovakav uspeh proteklih godina“, istakao je Hans Jürgen Kalmbach.
Predsednik Republike Srbije, Aleksandar Vučić prilikom otvaranja fabrike je izjavio da je Hansgrohe „valjevski dragulj“ i zahvalio se nemačkim investiroima koji su došli u Srbiju da ostanu i zajedno učestvuju u rastu i razvoju naše zemlje:
„Vizija kompanije Hansgrohe je fokusirana na razvoj i inovacije i upravo tako su oni postali svetski lider u proizvodnji najkvalitetnije opreme za kuhinje i kupatila. Otvaranje fabrike u Valjevu je njihova najveća investicija u poslednjih 120 godina, što govori dovoljno njenom značaju.
Drago mi je da je Valjevo dobilo iskusnog poslodavca, a Srbija velikog izvoznika. Proizvodi kompanije Hansgrohe nalaze se u najprestižnijim svetskim zdanjima – poput Burj Khalifa-e, a sada će isti ti proizvodi imati oznaku da su napravljeni u Valjevu.“
Vučić je zaključio da je Hansgrohe važan kamen u beočugu uspešne Srbije, a posebno je zahvalio i ekskluzivno podelio vest da je upravo ova kompanija preporučila našu zemlju svojim komšijama iz Crne šume, tako da se još jedan veliki investitor uskoro očekuje u Čačku.
On je dodao da danas u našoj zemlji 80 000 zaposlenih radi u nemačkim kompanijama, a da je ta zemlja i naš najveći spoljno-trgovinski partner.
Trenutno na novoj lokaciji u Valjevu radi nešto manje od 100 ljudi. Na duži rok, u Valjevu će biti otvoreno do 1.000 radnih mesta.
Najbolji sveobuhvatni paket
Valjevo nudi najbolje uslove za premium proizvođača sanitarija.
„Pregledali smo lokacije širom sveta i Valjevo ima u sebi sve što nam je bilo neophodno, a to uključuje dostupnost stručnih radnika i dobavljača. Pored toga, sporazumom o pridruživanju sa Evropskom unijom koji Srbija ima, primenjuju se međunarodni visoki standardi za investicije, uz izuzetnu infrastrukturu koju grad nudi.
Sa nove lokacije, brzo i efikasno možemo da zadovoljimo sve veću potražnju za našim proizvodima u Evropi“, dodao je Frank Semling, direktor proizvodnje kompanije Hansgrohe.
Visok nivo interne stručnosti u ovoj oblasti proizvodnje
Za svoju sopstvenu proizvodnju, Hansgrohe se oslanja na visok nivo postojeće stručnosti.
„Sa našim radnicima zaposlenim na svim lokacijama ispunjavamo zacrtanu obavezu visokog kvaliteta i time obezbeđujemo zadovoljstvo naših kupaca“, kaže Kalmbach.
„Fabrika u Srbiji dodatno jača našu kompetenciju u oblasti ventila. Sada imamo i nove kapacitete, posebno za evropsko tržište, jer smo blizu našim kupcima.“
U budućnosti će se u Valjevu proizvoditi pretežno proizvodi pod brendom Hansgrohe.
U junu su radnici u Valjevu već počeli da rade na montaži, a ostale oblasti proizvodnje će se postepeno otvarati u nedeljama koje su pred nama. Sve naše nove kolege će biti obučene u Šiltahu, centrali kompanije, nekoliko nedelja unapred.
Najodrživiji pogon
Nova Hansgrohe fabrika izgrađena je u opštini Valjevo, oko 100 kilometara jugozapadno od prestonice, Beograda, na parceli od 130.000 kvadratnih metara.
To je najodrživija lokacija unutar Hansgrohe Grupe.
Fotonaponski sistem na krovu, postrojenje za kombinovanu proizvodnju toplote i električne energije, korišćenje tzv. sive vode za toalete, izolacija krova debljine 26 centimetara i troslojna stakla na prozorima samo su neki od primera koji čine zgradu i njenu upotrebu održivim. Zbog toga je Hansgrohe dobio LEED sertifikat (Lider u energetski održivoj gradnji i zaštiti životne sredine), međunarodno priznatog sistema sertifikacije za ekološku izgradnju.
Hansgrohe ima proizvodne lokacije u Nemačkoj, Francuskoj, Holandiji, SAD i Kini, a sada i u Srbiji. Sa brendovima AXOR i Hansgrohe, kompanija iz Švarcvalda je vodeći proizvođač u sektoru kupatila i kuhinje u pogledu inovacija, dizajna i kvaliteta. Za Hansgrohe radi ukupno oko 5.600 ljudi širom sveta. Naša kompanija, kao ekspert za kupatila i kuhinje, dobila je nagradu TOP EMPLOYER AWARD za 2022 godinu.
U 2022. godini, ostvarili prihod od 1,528 milijardi evra.
„Našim investicijama jačamo proizvodnu mrežu kompanije Hansgrohe i sve bliže smo našim kupcima“, kaže Kalmbach.
O Grupi Hansgrohe – Pratimo ritam vode od 1901. godine.
Sa svojim brendovima AXOR i Hansgrohe, kompanija Hansgrohe, sa sedištem u Šiltahu na jugu Nemačke, uživa reputaciju lidera u inovacijama, dizajnu i kvalitetu u industriji kupatila i kuhinja. Osnovana 1901. godine u Švarcvaldu, sa svojim slavinama, tuš ručicama i tuš sistemima, kompanija daje vodi posebnu formu i funkcionalnost. U kombinaciji sa sanitarnom keramikom i nameštajem za kupatila, kompanija pruža mogućnosti za individualno dizajniranje iz jednog izvora za celovite doživljaje kupatila.
Istoriju kompanije dugu 122 godine, obeležile su inovacije, poput prve ručice tuša sa više vrsta mlazova, prve kuhinjske slavine na izvlačenje i prvog nosača ručice tuša na zidu.
Kompanija poseduje preko 20.000 aktivnih patentnih prava. Hansgrohe Grupa se zalaže za dugotrajne proizvode visokog kvaliteta i za odgovornost prema ljudima i okolini. Održiva proizvodnja proizvoda koji štede resurse je centralni deo poslovnih aktivnosti kompanije širom sveta. Razvijajući inovativne tehnologije za slavine i tuševe, Hansgrohe postiže najveći mogući uticaj na zaštitu vode kao resursa i ograničavanje i prilagođavanje klimatskim promenama tokom korišćenja proizvoda ove kompanije.
Kao deo svoje dosledne strategije održivosti, Hansgrohe će do 2030. godine opremiti sve proizvode koji koriste vodu isključivo tehnologijama za štednju vode u okviru svoje inicijative „ECO 2030“.
Sa 33 predstavništva i 20 prodajnih kancelarija koje isporučuju proizvode u više od 150 zemalja, naša globalno aktivna kompanija u sanitarnoj industriji je pouzdan partner svojim kupcima u svim regionima sveta.
Hansgrohe Grupa, njeni brendovi i proizvodi osvojili su brojne nagrade, uključujući više od 700 priznanja za dizajn od 1974. godine.
Proizvodi kompanije Hansgrohe se mogu sresti širom sveta: na poznatim kruzerima, u luksuznim hotelima sa pet zvezdica i butik hotelima, u međunarodnim metropolama, u najboljim spa centrima, ekskluzivnim kupatilima odmarališta i luksuznih vila, javnim objektima, kao i u bezbrojnim privatnim domovima. Visoki standardi kvaliteta Hansgrohe Grupe se obezbeđuju kroz sedam proizvodnih postrojenja u punom vlasništvu kompanije: četiri u Nemačkoj, po jedno u Francuskoj, Sjedinjenim Američkim Državama i Kini.
Hansgrohe Grupa je u 2022. godini ostvarila promet od 1,528 milijardi evra. Zapošljava oko 5.600 ljudi širom sveta, od kojih oko 60 posto radi u Nemačkoj.