Kompanija Generali Osiguranje Srbija, lider na tržištu životnog osiguranja i start-up Dynamic Life predstavili su finansijski proizvod koji će promeniti način štednje. Ovaj jedinstveni program povezuje štednju i zaštitu kroz životno osiguranje, a zasniva se na korišćenju savremenih tehnologija i potreba lokalnog tržišta.  

Polisa Dynamic Life omogućava korisnicima da štede kroz svoju svakodnevnu kupovinu proizvoda i usluga, na taj način  što im prilikom svake kupovine prodavac ili proizvođač proizvoda koje su kupili, a koji je partner u ovom projektu, uplaćuju deo iznosa računa na njihovu Dynamic Life štednu polisu.

Milena Vasić i Borislav Miljanović, foto: Nenad Dimić

Ovo je moguće zahvaljujući velikom broju partnerskih kompanija koje su postale deo programa štednje Dynamic Life.

Korisnici kroz mobilnu aplikaciju DynamicLife mogu u realnom vremenu da provere visinu svoje uštede, kao i da dobiju informacije o partnerima i benefitima koje oni pružaju. Mobilna aplikacija DynamicLife, koja je dostupna za preuzimanje na  iStore-u i AppStore-u, je alat za korišćenje polise Dynamic Life, a ujedno je i izvor svih informacija koje su korisniku potrebne u procesu štednje.

Nenad Obućina, idejni tvorac Dynamic Life, foto: Nenad Dimić

„Dynamic Life je dizajniran kao prva „pametna“ polisa koja kombinuje elemente svakodnevne potrošnje koje pretvara u štednju i životno osiguranje. Na jedan opušten i zabavan način korisnik štedi novac kroz svoju svakodnevnu kupovinu i potrošnju. Na taj način Dynamic Life treba da postane deo njegovog svakodnevnog života. Zahvaljujući modernim tehnologijama štednja se odvija pred očima korisnika koji u aplikaciji ima uvid u stanje svoje polise, tj. štednje. Pored toga ovaj program okuplja značajan broj partnerskih kompanija i proizvoda čijom kupovinom se deo potrošenog novca odvaja u štednju, a ceo proces treba da pruži korisniku jedno zanimljivo digitalno interaktivno iskustvo“, istakao je Nenad Obućina, idejni tvorac Dynamic Life programa štednje.

Trajanje programa štednje Dynamic Life ograničeno je na 180 meseci i za to vreme korisnici mogu sakupiti maksimalni iznos štednje u iznosu od oko 1.200.000 dinara. Sve to vreme oni su i životno osigurani na iznos od 250.000 dinara.

Dragan Filipović, predsednik Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija, foto: Nenad Dimić

„Generali Osiguranje Srbija je poznata na tržištu po inovacijama i uvođenju novih trendova u svim oblastima osiguranja. Kao lider na tržištu životnog osiguranja više od jedne decenije, konstantno unapređujemo naše proizvode i usluge. Kroz digitalizaciju i pojednostavljenje procesa ugovaranja polisa želimo da pružimo klijentima najbolju moguću uslugu i kvalitetnim proizvodima ih podržimo u odluci da preuzmu odgovornost i obezbede sebi i svojima bezbedniju budućnost. U programu koji je osmislio start-up Dynamic Life, prepoznali smo potencijal za plasiranje novog proizvoda životnog osiguranja koji će omogućiti klijentima da kupujući različite proizvode i usluge ulažu u životno osiguranje na nov način. Verujemo da ćemo tako još više približiti suštinu životnog osiguranja široj populaciji stanovništva i širiti kulturu osiguranja“, istakao je Dragan Filipović, predsednik Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija.

Da bi korisnik mogao da štedi kroz program Dynamic Life potrebno je da zaključi polisu osiguranja Dynamic Life u poslovnicama Generali Osiguranja Srbija ili na info deskovima koji se nalaze u objektima Univerexporta, kao i da uplati početni iznos štednje od 1.000 dinara na ime premije osiguranja na svoju Dynamic Life polisu.

Foto: Nenad Dimić

Nakon toga korisnik nastavlja da štedi kroz svoje svakodnevne potrošačke aktivnosti na taj način što nakon obavljene kupovine,  na kasi u prodajnom objektu, pokaže bar kod sa početnog ekrana mobilne aplikacije Dynamic Life. Očitavanjem bar koda aplikacija obračunava određeni procenat od iznosa kupovine i prebacuje ga na Dynamic Life polisu.

Pored toga, omogućili smo da korisnik ostvari dodatnu uštedu na taj način što će mobilnom aplikacijom DynamicLife skenirati QR kod sa fiskalnog računa. Aplikacija će prepoznati kupljene artikle i, ukoliko su u pitanju artikli za koje su partneri dali benefite, aplikacija će obračunati iznos koji se prebacuje na  Dynamic Life polisu korisnika.

Takođe, korisnici mogu kod određenih partnera prilikom kupovine zaokružiti svoj račun i tako izvršiti dodatnu uplatu na svoju štednju.

Više detalja o programu štednje Dynamic Life možete saznati putem veb-sajta dynamiclife.rs i generali.rs.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.