Ovakva poruka koju svojim voljenim ženama upućuju njihovi partneri, deca, unuci, prijatelji, pa i kućni ljubimci može se videti širom Beograda i drugih srpskih gradova. „Pregledaj se! Meni za ljubav“ poruka je kampanje za prevenciju raka dojke koja za cilj ima da utiče na žene da redovno idu na preventivne preglede. Porazan je podatak da svaka osma žena u Srbiji oboli od raka dojke, i da bi taj broj bio mnogo manji u slučaju preventivnih pregleda (kod ranog dijagnostifikovanja rak dojke je izlečiv u 90% slučajeva). Najčešći razlozi neodlaska na preventivne preglede su strah, nedovoljna informisanost, ili nemanje vremena zbog svakodnevnih obaveza. Zato se kroz kampanju ženama obraćaju njima najdraži sa molbom „Pregledaj se! Meni za ljubav“. 

Zanimljivo da je kampanja nastala iz pobedničke ideje konkursa Young Lions Srbija, koju su osmislili Nevena Petrović i Nikola Mijailović iz agencije McCann Beograd. Ženski centar Milica, inspirsan idejom, u saradnji sa Udruženjem za tržišne komunikacije Srbije UEPS, Grand kafom, agencijom McCann Beograd, realizovao je kampanju uz podršku fotografa Nebejše Babića. Kampanju su podržali i Ministarstvo zdravlja Republike Srbije, Institut za javno zdravlje Srbije, kao i agencije UM Beograd i Two Rivers.

Foto: Promo

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.