Posle kampanje „Hvala doktori!“ i naslovne strane koja je obeležila prethodnu godinu, tim agencije McCann Beograd ponovo je kreirao naslovnicu Nedeljnika koja na najbolji način oslikava godinu dana pandemije. Dani, meseci, godina… postali su samo precrtani broj. Broj koji čekamo da prođe nadajući se da će sutrašnji dan biti mnogo više od običnog precrtanog broja…
Branko Rosić, Senior Designer agencije McCann Beograd, koji je autor idejnog rešenja naslovne strane Nedeljnika, pojašnjava šta ga je inspirisalo i kako je video poslednjih godinu dana:
Dani su samo brojevi.
Svakog dana se nadamo da će sutra biti bolje.
Da će se sve ovo završiti. A vreme prolazi. Mi čekamo. Odbrojavamo dane.
Jer dani koji prolaze su samo brojevi koji su precrtani. Meseci su skupovi precrtanih brojeva. Crta za crtom.
A godina skup tih linija. Jedna bezlična skupina. Praznina u obliku brojeva i linija.
Naše vreme ne dolazi. Ono se odbrojava…
***
SZO JE 11. MARTA 2020. PROGLASILA PANDEMIJU, A NOVI NEDELJNIK KOJI DOLAZI NA KIOSKE U ČETVRTAK 11. MARTA 2021, TAČNO GODINU DANA KASNIJE, DONOSI VELIKI DOSIJE O „IZGUBLJENOJ GORINI“. U NOVOM NEDELJNIKU HARARI, RADOVANOVIĆ, DELIĆ, BAUCAL, POPOVIĆ…
SVI ČITAOCI NA POKLON DOBIJAJU NOVI BROJ NJUJORK TAJMSA NA SRPSKOM.
A OD OVE NEDELJE I HIT EDICIJA UZ NEDELJNIK: ARSEN LUPEN JE PONOVO MEĐU NAMA. SAMO UZ NEDELJNIK ZA SAMO 49 DINARA