Autobiografija princa Harija pod imenom „Spare“ (Zamena) najprodavanija je publicistička knjiga u istoriji, objavio je u utorak njen izdavač koji je prodao već 400 hiljade primeraka u elektronskom, audio i klasičnom formatu knjige.

„Oduvek smo znali da će ova knjiga uspeti, ali nadmašuje čak i naša velika očekivanja“, izjavio je Leri Finlej, direktor Transworld Penguin Random Housea, a prenosi Jutarnji list.

„Koliko znamo, jedine knjige koje su se prvog dana prodale više su one u kojima je zvezda drugi Hari (Poter)“, dodao je.

Knjiga princa Harija, čije je izdanje na španskom jeziku greškom pušteno u javnost ranije nego što je planirano, službeno je puštena u prodaju u utorak.

Željni čitaoci nahrlili su u knjižare kako bi dobili svoj primerak memoara koji sadrže intimna otkrića o britanskoj kraljevskoj porodici.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.