Specijalna prezentacija “Viber u 2023.: super-aplikacija za interakciju između korisnika i brendova” privukla značajnu pažnju kompanija u sedištu Privredne komore Srbije
Privredna komora Srbije (PKS) i Centar za digitalnu transformaciju priredili su danas posebnu prezentaciju u saradnji sa visokim predstavnicima menadžmenta kompanije Rakuten Viber pod naslovom “Viber u 2023: super-aplikacija za interakciju između korisnika i brendova”. Jedna od vodećih aplikacija za razmenu poruka na svetu i omiljena u Srbiji – Viber – predstavila je svoje nedavno uvedene poslovno orijentisane funkcionalnosti. Događaju su prisustvovale uživo vodeće kompanije-članice Privredne komore iz svih delova Srbije – a putem striming prenosa – i one čiji predstavnici nisu mogli da prisustvuju, ali i regionalne partnerske Privredne komore Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Severne Makedonije i Albanije. Tema prezentacije je bila: kako kompanije različitih veličina i tržišnih profila mogu da iskoriste prednosti uspostavljanja odnosa sa svojim korisnicima i klijentima na platformi najčešće korišćene aplikacije za razmenu poruka našeg regiona kroz inovativne funkcionalnosti posvećene upravo tom cilju?
U ime domaćina i organizatora – Privredne komore Srbije – predsednik Marko Čadež je otvorio prezentaciju : “ Usluge za mala i srednja preduzeća u našoj zemlji biće razvijane kroz Centar za digitalnu transformaciju PKS . Dogovorili smo da budemo strateški partneri na razvijanju usluga za mala i srednja preduzeća kroz Centar za digitalnu transformaciju PKS kroz čije programe je do sada prošlo više hiljada malih i srednjih preduzeća i digitalizovalo svoje poslovne procese. Sada, zajedno sa Viberom , želimo da napravimo još veći iskorak“, istakao je Čadež.
Vodeći članovi Viberovog regionalnog i globalnog menadžmenta kroz prezentaciju su detaljno predstavili ulogu aplikacije u interakcijama između korisnika i brendova kroz funkcionalnosti predstavljene na samom početku 2023. godine. Atanas Rajkov, viši direktor za razvoj poslovanja vodećih svetskih tržišta elaborirao je na temu glavih trendova u komunikaciji iz spomenutih relacija – istakavši da je Viber instaliran na 94% svih aktivnih brojeva mobilnih telefona u Srbiji, 96% u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori, 80% u Albaniji i 85% u Severnoj Makedoniji – što ga čini veoma korisnom i efikasnom alatkom za pristupanje korisnicima, kupcima i klijentima u regionu.
Viši direktor za komercijalne poslove regiona centralne i istočne Evrope i nekadađnje Zajednice nezavisnih država Konstantin Kostadinov objasnio je sve faze procesa uspostavljanja odnosa između brendova i korisnika kroz iskustvo korišćenja rešenja iz segmenta “Viber za poslovanje” kao što su brendirani Viber stikeri i AR objektivi, Viber oglasi, poslovne poruke i čet-botovi. Viša menadžerka za partnerske projekte Berina Tanović prikazala je kako Viber razvija status super-aplikacije kroz nedavno uvedene i dolazeće funkcionalnosti.
Poslovni inboks i Komercijalni nalozi nedavno su uvedene funkcije na Viberovoj platformi koje su dostupne kompanijama i korisnicima u Srbiji i širom sveta. Poslovni inboks je pretinac posvećen interakcijama između brendova i korisnika – direktno dostupan unutar glavnog ekrana privatnih prepiski na Viberu; Komercijalni nalozi predstavljaju jedinstven prostorposvećen poslovanim potrebama koji omogućava korisnicima da pretražuju i pronalaze sve informacije iz sfere biznisa i odnosne kanale komunikacije na jednom mestu. Očekuje se da će ponuda novih rešenja namenjena mikro i malim preduzećima biti predstavljena kasnije tokom 2023. godine.
„Srbija predstavlja tržište od ključne važnosti za Viber – i nastojimo da prilikom rada na razvoju novih funkcionalnosti i rešenja uzmemo u obzir iskustva miliona korisnika – kao i brojnih partnera, klijenata i institucija iz vaše zemlje. Naše nedavno predstavljene funkcionalnosti će pružiti dodatnu vrednost brendovima i korisnicima podjednako i unaprediti status super-aplikacije Vibera kao sveobuhvatne platforme za njihovu međusobnu poslovnu komunikaciju”, istakao je Atanas Rajkov ispred aplikacije Rakuten Viber.
Po završenoj prezentaciji – predstavnici Privredne komore Srbije, predstavnici kompanija-članica i menadžment Rakuten Vibera iskoristili su priliku da u direktnom razgovoru razmene mišljenja, ideje i informacije koje su se odnosile na danas predstavljena napredna poslovna rešenja.