Kompanija Henkel lansirala je na tržište inovativnu, ekološku liniju proizvoda pod nazivom Pro Nature. Ova linija obuhvata proizvode brendova Bref, Clin, Somat i Mer, koji u svom sastavu imaju i do 99,9 odsto obnovljivih prirodnih sastojaka[1] na biljnoj bazi. Takođe, pakovanje je napravljeno od i do 100% reciklirane plastike i kartona. Ovo su samo neki od razloga zahvaljujući kojima Pro Nature proizvodi nose „EU Ecolabel” sertifikat1, koja se dodeljuje proizvodima i uslugama koji imaju manji uticaj na životnu sredinu od drugih proizvoda iste vrste.
Kao kompaniji kojoj je održivi razvoj duboko utkan u srž poslovanja, Henkel nastoji da preduzme sve kako bi našu planetu učinio boljim mestom za život i sačuva je za buduće generacije. Nova linija proizvoda dodatno podstiče dugoročnu posvećenost zaštiti životne sredine i podiže svest o značaju ove teme. Zbog toga je pod okriljem Pro Nature linije nedavno realizovan projekat „Volim reku, a ti?“ koji je obuhvatao akcije čišćenja reka i jezera širom Srbije, a koji će se nastaviti i u narednim godinama.
Pro Nature linija proizvoda deo je Henkelove Strategije održivosti, čiji je jedan od ciljeva da 2025. godine sva pakovanja imaju mogućnost recikliranja ili ponovne upotrebe[2].
Održiva ambalaža Pro Nature linije rezultat je globalne strateške saradnje kompanije Henkel sa sa Bankom Plastike čiji je cilj borba protiv plastike u okeanima.
[1] isključujući Bref WC osveživače
[2] sa izuzetkom adheziva, čiji ostaci mogu ometati reciklažu ili kontaminirati tokove recikliranja