Gillette i Oral-B predvode ponudu kompanije P&G u virtuelnoj laboratoriji

Kompanija predstavlja inovacije inspirisane potrošačima koje menjaju način na koji ljudi brinu o svakodnevnim potrebama, od brijanja do pranja odeće, dok istovremeno gradi održiviju budućnost sa kultnim brendovima kao što su Gillette, Oral-B, Crest i Tide.

Kompanija P&G je prethodno najavila da će na predstojećem Sajmu potrošačke elektronike (CES) održati kompletnu virtuelnu prezentaciju. Tako će P&G LifeLab, biti u potpunosti dostupan svim posetiocima putem internet stranice PGLifeLab.com, uključujući i one koji nisu registrovani za CES 2022. U ovom virtuelnom okruženju posetioci će moći uživo da komuniciraju sa P&G stručnjacima koji će podeliti informacije o najnovijim proizvodima:

·         GilletteLabs Bugatti specijalno izdanje zagrejanog brijača, koji predstavlja prvi zagrejani brijač na svetu, kreiranog u partnerstvu sa legendarnim brendom automobilske industrije, kao i GilletteLabs sa piling barom koji savršeno uklanja prljavštinu i ostatke kože, omogućujući vrhunsku negu lica za novo iskustvo brijanja.  

·         Oralna higijena predstavlja Oral-B serije 4 i 5, pametne četkice za zube koje podstiču potrošače da vode više računa o svom oralnom zdravlju. Publika će takođe moći da se upozna sa Oral-B iO 10, koji predstavljaju sledeći evolutivni nivo u pravljenju vrhunskih četkica za naprednu oralnu higijenu.

·         Tide smanjuje negativan uticaj pranja veša na prirodnu okolinu, čime pozitivno utiče na zajedničku budućnost. Posetioci će imati priliku da saznaju više i o prvom prašku za veš namenjenom za svemir, koji će astronauti koristiti na Međunarodnoj svemirskoj stanici od ove godine.

·         P&G Beauty – segment lepote i nege se vraća na CES po prvi put od 2019. sa BeautySPHERE konceptom koji predstavlja svojevrsno putovanje kroz platformu Responsible Beauty. Ova platforma, P&G proizvoda iz oblasti lepote i nege, jeste novi borac za pozitivne promene u domenu lepote širom sveta.

LifeLab takođe nudi i novo gejming iskustvo, pa će ubuduće svi posetioci moći da se oprobaju u igri Crest Cavity Creeps kako bi oslobodili Toothopolis, ili vožnji snouborda koji klizi poput zagrejanog brijača GilletteLabs-ove vlasničke FlexDisc™ tehnologije.  

„U kompaniji P&G neumorno tragamo za novim inovacijama koje poboljšavaju kvalitet života potrošača širom sveta. Uzbuđeni smo što smo se na CES vratili virtuelno i što ćemo javnosti moći da predstavimo kako su potrošači inspirisali širok spektar novih proizvoda i iskustava, uključujući inovacije koje nude rešenja za neodložne izazove poput ekološke održivosti“, rekao je direktor P&G brenda Mark Pričard.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.