Tokom festivala kupovine, Dana samaca, Kinezi su kupili robu u vrednosti od 498 milijardi juana (oko 74 milijarde američkih dolara) na sajtu Tmall.com i 271 milijardu juana na sajtu JD.com, uprkos pandemiji kovida 19, prenosi Kineski međunarodni radio na srpskom.

Kinesku verziju Crnog petka, poznatu i kao Dan samaca, prvi put je 2009. godine pokrenula kompanija Alibaba, a ubrzo je postao glavni godišnji festival kupovine uz učešće gotovo svih kineskih platformi za e-trgovinu, uključujući Alibabin Tmall.com i Taobao.com, kao i JD.com i Suning.com.

Ovogodišnja kupovna groznica je trajala više od dve nedelje, od 21. oktobra do 11. novembra, radi smanjenja pritiska logistike i bolje podrške onlajn prodaji.

E-trgovina je brzo porasla u Kini i zbog pandemije. Kineska onlajn prodaja u prvih devet meseci 2020. godine porasla je za 15,3 odsto, čineći 24,3 procenta maloprodaje, pokazali su zvanični podaci.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.