Na međunarodno priznatom takmičenju IAB MIXX awards, koje se ove godine održava četvrti put, a u okviru konferencije Digital Day Lite, 3. juna su dodeljene su nagrade za najbolje digitalne kampanje u proteklih godinu dana. Nagrada IAB MIXX dodeljuje se najboljima u industriji, čime se postavljaju standardi koji inspirišu, edukuju i prikazuju najbolje prakse u industriji digitalnog marketinga. Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da prepoznaju i istaknu savršenstvo egzekucije digitalnih strategija i medijskih kampanja. 

MIXX (Marketing and Interactive Excellence) Awards za 2021. osvojili su:  

Best Brand Awareness Campaign – Munchmallow brend film „Priča za sebe“, Ovation BBDO

Best Branded Content – Seniori – Social Media, FullHouse Ogilvy

Best Campaign – Covid19 Crisis – Thank you, Doctors, McCann Beograd

Best Cross Media Integration – COCA-COLA otkriva misterije Srbije!, McCann Beograd & Drive

Best Direct Response & Lead Generation Campaign – Roming Net, FullHouse Ogilvy

Best Innovation – COCA-COLA otkriva misterije Srbije!, McCann Beograd & Drive 

Best Microsite – Blog „Biti mama“, FullHouse Ogilvy 

Best Non-Profit / Corporate Social Resposibility – Trezno i oprezno, FullHouse Ogilvy

Best Product Launch – Kokos Kasato – Nekima se neće dopasti, Žiška 

Best Social Community Building – Od TVITA do DNEVNIKA 2, Pioniri Communications

BEST SOCIAL MEDIA CAMPAIGN – Seniori – Social Media, FullHouse Ogilvy

BEST SOCIAL INFLUENCER MARKETING – Insta Grand #SamoUzivaj, Executive Group

Od 15 kategorija, nagrade su dodeljene u 13, jer su kategorije Best mobile iBest video advertising campaign ostale bez prijava, a prijavljeni radovi u kategoriji Best corporate website nisu osvojili dovoljan broj poena za nagradu.

Članice žirija su dame koje su vrhuski eksperti iz oblasti digitalnog marketinga: Milena Maksić, Digital Director, Ovation BBDO, Branka Batričević, Client Service Director, Drive, Ana Danilović, Senior Digital Account Manager, Executive Group, Andrijana Vasić Nikčević, Brand Strategist, Leo Burnett, Vera Radanović, Head of Digital, Media House, Aleksandra Martinović, CEO Srbija Danas, Mia Biberović, Editor in Chief, COO & Partner, Netokracija, Ana Branković, Marketing Director, Adria Media Group, Ljiljana Vučetić, Sport Vision, Tatjana Đurđević, Media planning Expert, Telenor, Aleksandra Garić, Head of Marketing, Cineplexx Serbia, I Iva Mitrović, Digital Creative Director iz agencije Full House Ogilvy, koja je i predsednica žirija.

Nagradu za najbolje od najboljih, ovogodišnji nagrade Mixx Awards Grand Prix dodeljen je kampanji „Thank you, Doctors“ agencije McCann Beograd.

Čestitamo svim dobitnicima!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.