Da li znate gde se vaši telefoni servisiraju? Kompanija ProMobi je mesto gde se vrši dijagnostika, servisiranje i popravka telekomunikacionih uređaja i opreme, kao i prekonfiguracija i promena softvera i programske podrške mobilnih telefona. Direktor Vladimir Milićević ukazao nam je da poslovanje kontinuirano raste poslednjih 14 godina koliko kompanija posluje u Srbiji i regionu i prati potrebe klijenata. Zanimljivo je da se sve više korisnika odlučuje za servisiranje svojih uređaja, umesto kupovine novih zbog ekonomičnosti. Postoje situacije kada je kupovina novog uređaja potrebna, jer nije moguće da se izvrši popravka ili pak nije isplativo.
- Koje brendove zastupate?
Prepoznatljivi smo po uslugama za Samsung korisnike, ali zastupamo brojne svetske brendove sa kojima imamo ugovore kao što su Apple, Huawei, Honor, Xiaomi, Motorola, Nokia, Vivo, Lenovo, a za Huawei radimo distribuciju uređaja. Naši servisni kapaciteti su prošireni, modernizovani i pružimo isti nivo usluge kao i autorizovani servisni centri u Evropi uz visoke standarde kvaliteta i efikasnost u radu. Imamo oko 100 zaposlenih, od kojih je 30 tehničara i cilj da korisnicima obezbedimo najbolju moguću uslugu, brz, efikasan i kvalitetan servis.
- Prednost vašeg servisa je web aplikacija za pristup statusu popravke. Da li je korisnici koriste?
Web aplikacija za praćenje statusa popravke je popularna među korisnicima, jer im omogućava da u svakom trenutku prate napredak popravke svog uređaja, što im pruža sigurnost i transparentnost. Mnogi korisnici se odlučuje da je koriste, a nama daje pozitivne povratne informacije.
- Saznali smo da ste prvi Zeleni servis. Šta to podrazumeva?
Sa ponosom možemo da kažemo da smo dobili odlikovanje ,,Prvi Zeleni servis” u Evropi po stadnardima Samsunga. Ovo znači da smo posvećeni zaštiti životne sredine i očuvanju prirodnih resursa, da koristimo ekološki prihvatljive materijale i tehnologije u procesu servisiranja, kao i reciklažu elektronskog otpada i promovisanje ponovne upotrebe uređaja i komponenti. Ovo je put ka smanjenju ekološkog otiska i doprinosu očuvanju planete. S druge strane imamo saradnju sa logističkim kompanijama što nam omogućava brzu i efikasnu distribuciju uređaja i delova. Naša saradnja sa pouzdanim kurirskim partnerima osigurava isporuku uređaja do i od našeg servisnog centra. Koristimo ekološki prihvatljive materijale za pakovanje i optimizujemo transportne rute zbog smanjenja ugljeničnog otiska.
- Otvorili ste poslovnicu sa kompanijom Samsung Electronics. Šta su korisnici dobili?
Želja nam je da pružimo najbolju moguću uslugu našim korisnicima, a to je savet, preporuka za servisiranje ili kupovina novih Samsung uređaja. Poslovnica modernog dizajna nalazi se na atraktivnoj, lako dostupnoj lokaciji na drugom spratu u TC Galerija, a iskusno osoblje je uvek spremno da pruži sve potrebne informacije.
- Uglavnom vas vezuju za servis mobilnih telefona, ali vi imate i druge usluge. Koje su to?
Korisnici često smatraju da je ProMobi ,,Rešenje za sve tehničke situacije“ zbog širokog spektra usluga koje nudimo. Naš portfolio uključuje servisiranje mobilnih telefona, pametnih satova, laptopova, računara, televizora, malih kućnih aparata i bele tehnike. Kada se korisnici odluče da kupe nov ili polovan uređaj možemo da im pomognemo. Kroz naš program ,,Staro za Novo” u mogućnosti smo da ponudimo otkup starog uređaja i umanjujemo cenu za procenjenu vrednost starog uređaja pri kupovini novog ili polovnog uređaja. Cilj kome težimo je da pružimo sveobuhvatnu tehničku podršku i rešenja za različite uređaje, kako bi naši korisnici bili zadovoljni.
- U junu pbeležavate rođendan kompanije. Šta ste pripremili korisnicima?
Za sve naše sadašnje i buduće korisnike pripremili smo 26. juna u sve tri poslovnice pogododnosti, poklone i iznenađenja koja će u ovom trenutku ostati tajna. Očekujemo korisnike da dođu i da zajedno proslavimo godine poveranja, inovacije i rasta. Ostaćemo dosledni našem sloganu ,,Uz ProMobi, uvek ste u sigurnim rukama“ uz najkvalitetniju uslugu, brz i efikasan servis i stalno unapređenje poslovanja.