Kada god planiramo putovanje, uglavnom tražimo mesto u kom ćemo moći maksimalno udobno i prijatno da provedemo dane godišnjeg odmora. To je period kada želimo sebi da ugodimo, jer smo prethodnih meseci vredno radili i neophodna nam je potpuna relaksacija. Pošto je to već tako, ništa ne prepuštamo slučaju, pa kada biramo savršenu lokaciju, prvo proverimo Instagram stranicu hotela, a odmah potom odlazimo na platforme kao što je Booking, gde čitamo ocene i komentare drugih gostiju, gledamo fotografije i tek tada donosimo odluku da li da izvršimo rezervaciju, kako smo i planirali. Za sve koji biraju smeštaj na ovaj način, pronašli smo hotel sa pet zvezdica vredan pažnje. Sa impresivnom ocenom 9.7 na pomenutoj platformi, ovaj hotel je stekao reputaciju jednog od najboljih u Srbiji. Reč je o luksuznom hotelu, BOR Hotel by Karisma na Zlatiboru, koji je za godinu dana rada prikupio više stotina iskrenih recenzija zadovoljnih gostiju, što ga čini idealnim izborom za vaš odmor u Srbiji.

U ovom hotelu sačekaće vas i najbolji SPA centar u našoj zemlji

Na veliki broj gostiju koji su imali priliku da borave u ovom hotelu i podele svoje iskustvo, poseban utisak ostavio je Vassa SPA centar. To i nije tako neobično, budući da je nedavno proglašen za Najbolji SPA centar u Srbiji u sklopu renomiranog svetskog priznanja World Spa Awards.

Recenzije koje smo pronašli otkrivaju zašto je ovaj SPA centar jedan od najvažnijih aduta hotela.

“Bukvalno sve je savršeno. Koliko god da smo obišli hotela u Evropi, ovaj je defintivno ostavio najbolji utisak. Sve je toliko čisto, svaki detalj ostavlja bez daha, a SPA je tek za pohvalu”, samo je jedan od mnogobrojnih komentara.

Sudeći po ostalim recenzijama, SPA centar na goste ostavlja utisak potpunog mira. Kako jedan gost ističe: „SPA je savršen, nema buke, uživanje…“

“SPA je zaista odličan, sa različitim vrstama sauna i sa fenomenalnim, prostranim bazenom sa čistom vodom i idealnom temperaturom”, podelio je jedan od zadovoljnih posetilaca.

Kuhinja koja će vas odvesti na putovanje širom sveta.

Pored vrhunskog SPA centra, gastronomska ponuda hotela je jednako impresivna. Za opuštanje uz ukusne deserte, kafu, čaj, ili burgere i, tu je Lobby Bar. Jelovnik glavnog restorana, PINO Restaurant, predstavlja harmoničan spoj nacionalnih jela sa modernim i internacionalnim klasicima, dok su najlepši ukusi Azije rezervisani za jedinstveni KUMO Rooftop Restaurant & Lounge.

Gosti koji su imali priliku da borave u hotelu, oduševljeni su i raznovrsnošću i kvalitetom specijaliteta, pažljivo pripremljenih od strane vrhunskih šefova kuhinje.

“Restoran KUMO je verovatno najbolji restoran koji smo posetili”, samo je jedan od komentara koji to i dokazuje.

“Doručak je odličan. Pored švedskog stola na raspolaganju je kuvar koji može da ispuni i najzahtevnija očekivanja, poput komplet lepinje za gurmane, avokado tosta ili omleta sa belancima za one koji preferiraju zdraviju ishranu”, ocenio je jedan od posetilaca.

“Oduševljeni smo izgledom samog hotela, soba, čistoćom objekta i sveukupno, preukusnom hranom i najboljom uslugom. Od srca bismo ga preporučili svima koji uživaju u luksuzu i lepim stvarima”, istakao je jedan od zadovoljnih gostiju.

Ljubaznost na prvom mestu: Osoblje koje osvaja goste.

Posetioci koji su svoje iskustvo podelili na ovoj platformi, ističu i da ih je oduševila izuzetna pažnja ljubaznog osoblja hotela.

“Neverovatan hotel! Sve je bilo savršeno! Sve je dizajnirano sa besprekornim stilom, usluga je bila bez greške, osoblje veoma profesionalno, ljubazno i srdačno. Došli smo nekoliko dana posle našeg venčanja da se opustimo i dočekala nas je srdačna dobrodošlica i čestitka, ukusna torta i šampanjac u našoj sobi. Soba je opremljena sa tolikom pažnjom prema detaljima da ćete imati sve što vam je potrebno. Lokacija je blizu centra grada, ali je i dalje mirno i tiho i možete uživati u lepom pogledu sa terase sobe. Definitivno ćemo se ovde vratiti”, komentar je gosta koji je svoje celokupno iskustvo ocenio desetkom.

“Odličan odnos osoblja prema gostima, uvek ih ima u dovoljnom broju za sve što vam treba u objektu, od SPA zone do sobe. Ukoliko vam treba večernje pospremanje soba, ima i to, housekeeping osoblje dolazi oko 18h da vas pita da li je potrebno da se pospremi soba ili promene peškiri. Slično je i u restoranima i u Lobby baru. Check-in i check-out je jednostavan uz pomoć bellboy-a i konsijerža koji će vam parkirati automobil u garažu, pobrinuti se oko prtljaga i slično”, istakao je jedan od zadovoljnih posetilaca.

Ukoliko vam ova iskustva zvuče primamljivo, predlažemo da rezervišete vaše mesto na vreme i uverite se zašto je ovaj hotel prvi izbor gostiju. Više informacija potražite na website-u ili pozivom na broj telefona +381 11 422 3181.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.