Od 7. do 10. decembra, 2022. godine, Univerzitet u Beogradu biće domaćin prve
međunarodne konferencije o savremenom upravljanju u finansijskom
poslovanju – CFMC|2022 (Contemporary Financial Management Conference |
2022). Kroz predstavljanje savremenih dostignuća u teoriji i praksi u oblastima
finansijskih tehnologija i sajber bezbednosti, te analizom performansi budžeta
Evropske unije, izazova prevencije od finansijskih prevara i fiskalnih odnosa na
državnom nivou, ali i mnogih drugih tema, cilj ove konferencije je da postane
vodeći forum za oblast upravljanja u finansijama u centralnoj i jugoistočnoj
Evropi.
Prvi put u zajedničkoj organizaciji Fakulteta organizacionih nauka, Pravnog i
Ekonomskog fakulteta, CFMC|2022 okuplja više od 40 eksperata i 160 učesnika
iz 20 evropskih i svetskih zemalja, iz sektora visokog obrazovanja, biznisa, vlade i
civilnog sektora, usmerenih na savremeno finansijsko poslovanje, odnosno kreiranje
finansijskih politika.
Program konferencije sastoji se od uvodnih predavanja, naučnih sesija, panela,
radionica i događaja usmerenih na umrežavanje učesnika. Uzimajući u obzir efekte koje
je digitalizacija i epidemija COVID-19 virusom imala na savremeno finansijsko
poslovanje, ključna reč CFMC|2022 biće transformacija.
Generalni pokrovitelj konferencije je kompanija PEPSICO. Sponzori konferencije su
kompanije NLB Komercijalna banka, Evropska Investiciona Banka, Udruženje
banaka Srbije, Coca-Cola Hellenic, Ministarstvo prosvete nauke i tehnološkog
razvoja Republike Srbije, Mercator S, Gales Invest, Senzal Capital, ACB d.o.o. –
društvo za osiguranje depozita, Wiener Stadtische osiguranje. Medijski partneri
događaja su Bloomberg Adria i Kulturifik agencija za konstalting, produkciju i PR.
Partneri konferencije, koji su pružili podršku, su Udruženje sertifikovanih istražitelja
prevara Srbije (ACFE Srbija), Hotel Majestic, Foto Sale i Belgrade Insider.
Za više informacija o svim detaljima konferencije, posetite CFMC|2022 sajt ili
pratite profile na društvenim mrežama Facebook, Instagram i LinkedIn.