Prvi FMCG brend koji ulazi u digitalni svet sa sopstvenom kolekcijom jedinstvenih digitalnih tokena poznatijih kao NFT je jedan od najvećih proizvođača visokokvalitetnih mesnih, ribljih i namaza od povrća – Argeta. Postavljanjem svog brenda u novi tehnološki prostor Web3.0 Argeta postaje jedan od nekoliko svetskih brendova koji svoje poslovanje sa tradicijom uspešno prilagođavaju najsavremenijim tehnološkim inovacijama.
Argetinu NFT kolekciju, koja će biti lansirana 9. marta, čini 21 jedinstveni digitalni token inspirisan brendom i novim vremenima koja donose još neistraženi prostor budućnosti.
NFT su nezamenljive jedinice podataka sačuvanih u lancu blokova koji korisnicima mogu da omoguće vlasništvo nad digitalnom imovinom putem blokčejn mreže. Korisnici mogu da čuvaju u NFT-ovima digitalnu imovinu kao što su muzika, artefakti, crteži i različiti umetnički oblici.
»Argeta je spremna za nova vremena i želi pratiti svoje obožavaoce bez obzira na to gde žive svoj život – u digitalnom ili fizičkom svetu«, komentarisao je izdavanje NFT kolekcije Enzo Smrekar, potpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat i internacionalizaciju.
NFT kolekcija će biti objavljena na društvenim mrežama Argete, a svako ko ih koristi će kreativnim komentarom ispod slike koji bude izglasan za najubedljiviji moći da postane vlasnik ovih jedinstvenih digitalnih tokena. Tako će svi budući vlasnici različitih Argetinih NFT-ova dobiti komadić identiteta brenda, a u budućnosti vlasnike čeka još poneko iznenađenje.