Dobar bi uvod za ovu priču bio da napišemo – „da je Nordeus američka kompanija, do sada bi o njima bila snimljena serija za Netflix“. Jedini problem sa tim uvodom je što bi serija o Nordeusu svakako mogla da bude snimljena jer je ono što stvaraju prepoznato u čitavom svetu.

Romantika? Tu je. Drugari su ostavili posao tamo gde je „hladno, ali je standard“, da bi se vratili u Srbiju i radili zajedno ono što vole.

Proizvod? Tu je. Zbog „Top Elevena“ deca od Šangaja do Amsterdama navijaju satove jer im je pred zoru zakazana važna utakmica. A neko to onda nazove igricom.

Priča? Tu je. Za Nedeljnik je priča osnivač Nordeusa, Branko Milutinović.

Ili to nije priča, nego putokaz za one koji nisu izgubili veru da može da se živi od ljubavi, samo ako bezuslovno volite ono što radite.

Veliki broj romantičnih priča o biznisu i ljubavi počinje u garaži. Kako je izgledala Nordeusova „garaža“? Odlučili ste da se vratite iz Danske, gde ste bili, što bi Srbi rekli, obezbeđeni i da probate nešto novo… O čemu ste tada razmišljali, posebno noću?

https://www.nstore.rs/product/nedeljnik-pretplata-na-elektronsko-izdanje-za-inostranstvo/

Rado se sećamo početka i ponosni smo na to što je sve počelo sa puno entuzijazma i malo ušteđevine sa kojom smo se vratili iz Kopenhagena. A „garaža“ je u potpunosti bila u skladu sa našim mogućnostima – mala prostorija u TC Konjarnik, bez prozora i dnevne svetlosti u koju smo jedva stavili par radnih stolova, računara, jednu tablu. Svi dani su izgledali isto – ustajanje u sedam, okupljanje, celodnevni rad na „Top Elevenu“ (ekonomija igre, dizajn, programiranje, korisničko iskustvo…) i borba sa distrakcijama. Jeli smo u najjeftinijem restoranu u kraju, ili kod mojih roditelja, ponekad pili rakiju ili pivo povodom napretka ili neuspeha, a ponekad i bez ikakvog razloga. Zatim bismo još radili. Napuštali prostor u ponoć. Spavali. I onda sve ponovo.

Radili smo bez plate i bez ikakvog balansa između posla i života. Postojao je samo jedan, i to dobar, razlog koji je nadoknađivao sve naše nedostatke – sve smo uložili u to! To je bila naša misija i glavna motivacija za buđenje ujutru. Bili smo uzbuđeni što proizvod iz Srbije dobija priliku da ode u svet i oproba se među najstrastvenijom publikom – ljubiteljima fudbala.

Ceo intervju s Brankom Milutinovićem objavljen je u novom broju Nedeljnika, koji je na svim kioscima od četvrtka, 10. juna

Svim čitaocima poklanjamo drugu knjigu iz edicije „Velike ličnosti“, biografiju Nikole Tesle koju potpisuje Dejan Stojiljković, kao i novi broj Njujork tajmsa na srpskom jeziku

Digitalno izdanje i pretplata na nstore.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.