Moderni shopping centri sada su više od prodajnih prostora – oni su epicentri društvene interakcije, zabave i prostora za opuštanje, nudeći svestrano iskustvo kupovine. Rajićeva Shopping Centar je mesto koje u srcu grada posetiocima pruža sve pod jednim krovom, i to prodavnice najpoznatijih svetskih brendova, brojne restorane sa najlepšim pogledom na grad i prilike da uživaju u raznovrsnim kulturnim događajima koji se u okviru shopping centra svakodnevno dešavaju.
Rajićeva je oduvek težila da se afirmiše kao ne samo još jedan običan tržni centar. Šta je ono što Rajićevu čini urbanim epicentrom grada?
Smatram da ono što nas istinski čini jednim od centralnih lokaliteta Beograda nije čak ni naša (istini za volju – prominentna) lokacija, već naša strast za stvaranjem, ne samo mesta najbolje kupovine, već i dinamičnog prostora koji odražava dušu grada i zadovoljava širok spektar interesa naših posetilaca.
Za neke je prva asocijacija na Rajićevu ponuda najvećih svetskih brendova, dok su za druge to dinamični događaji koje ona redovno organizuje. Zašto je za Rajićevu ključan momenat društveno odgovornog poslovanja?
Naša posvećenost zajednici jednostavno je deo filozofije Rajićeve od samog osnivanja. Kroz saradnju s lokalnim umetnicima, organizacijama i ustanovama, Rajićeva postaje mesto koje podržava lokalnu kulturu i aktivno angažovanje njenih posetilaca. Kroz umetničke izložbe, humanitarne akcije i edukativne programe, želimo izgraditi mostove između Rajićeve i ljudi, odnosno ljudi i čitavog društva.
Ko su posetioci Rajićeve?
Posetioci Rajićeve su svi oni koji teže modernom stilu života – to su ljudi koji će proći kroz Knez Mihailovu ulicu i svratiti u prostorije Rajićeve, samo zato što već imaju u svesti da ona nudi sadržaj prilagođen svim potrebama kupca u 2023. godini. Iz priča znamo da je većini potrošača poseta Rajićevoj upečatljivo iskustvo, već od momenta kada je kod nas otvoren prvi Starbucks u Srbiji.
Rajićeva je poznata po predstavljanju nekih od najvećih svetskih dizajnerskih brendova. Kako birate brendove sa kojima Rajićeva ostvaruje saradnju? Da li u narednom periodu možemo da očekujemo nove prodavnice novih brendova u srcu grada?
Ponuda brendova u Rajićevoj usko je povezana sa našom idejom vodiljom, a to je da pruži vrhunsko iskustvo, kako u kvalitetu proizvoda, tako i u samom iskustvu kupovine tih brendova. U Rajićevoj ćete pronaći dizajnerske modne brendove, poslednju tehnologiju i ekskluzivna gastronomska mesta, a nedavno smo otvorili ekskluzivne radnje još dva velika brenda – nemačke modne marke HUGO i Zepter prodajni salon. Naravno, u planu je još mnogo toga novog.
Neizostavan deo savremenog iskustva kupovine jesu i leisure aspekti tržnog centra poput Starbucks, Vapiano, City Garden… Kako sve Rajićeva spaja šoping sa uživanjem?
Prostor Rajićeve je vizuelno atraktivan i ugodan za boravak, a enterijeri i vrhunska gastronomija naših zakupaca pružaju idealnu priliku za opuštanje tokom boravka u našem shopping centru. Posebno smo ponosni na našu terasu i restorane koji se tamo nalaze, jer pogled na grad koji se pruža odatle zaista oduzima dah i čini Rajićevu atraktivnom beogradskom destinacijom.
Iza vas je petogodišnji jubilej. Koliko se Rajićeva promenila kroz godine i u kom smeru će se kretati dalje?
Rajićeva se za pet godina promenila mnogo, ali je ostala dosledna svojoj inicijalnoj ideji, a to je da bude usredsređena na kupce. Rajićeva nije samo još jedan tržni centar, ona je simbol modernog stila života i zato je važno da bude u toku sa promenama. Ujedno, to je i plan za budućnost – da kupovinu u Rajićevoj podignemo na još veći nivo, kroz nove brendove i iskustva.
Pogledajte više o modnim trendovima u srcu grada na: www.rajicevashoppingcenter.rs