Marketing mreža 29. i 30. oktobra u Madlenianum Opera&Theatre organizuje peti po redu, jubilarni, festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2019. Pod sloganom „Make room for a new BLOOM“, ove godine akcenat festivala je na talentima, ali i inovacijama, jer drugačiji pristup u advertising industriji otvara nove uglove i rađa nove ideje.
Kao i prošle godine, KAKTUS 2019 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, a Beograd će tokom dva dana trajanja festivala biti domaćin vrhunskim stručnjacima iz celog sveta. Takođe, ove godine festival će činiti Dan inovacija i Dan talenata.
Pored uobičajeno kvalitetnog programa, u okviru drugog dana festivala KAKTUS 2019 – Dana talenata, Marketing mreža će, u saradnji sa kompanijom Mastercard, po prvi put ove godine, organizovati takmičenje mladih talenata.
Na takmičenje mogu da se prijave mladi profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih i medijskih agencija u Srbiji, starosti do 32 godine.
Ove godine mladi talenti pokazaće svoju kreativnost i inovativnost u okviru kategorije Kreativna upotreba medija, odnosno imaće zadatak da odgovore na brief kroz tri kanala komunikacije po izboru (tradicionalne ili online).
Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.
Žiri KAKTUS Talents Award čini 12 uglednih profesionalaca iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije, kao i jedan tajni član – predstavnik socijalnog preduzeća ili udruženja. Ove godine žiri, na čelu sa Ivanom Kozličić, marketing direktorkom za Balkan u kompaniji Mastercard, radiće u sastavu – Bojan Babić, Creative Director, Executive Group; Branka Pudrlja Durbaba, Senior Market Director, Vip Mobile; Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager, Mars Multisales Baltics Balkan Adriatic; Jasmina Stojanov, Managing Director, Nova Communications; Ljiljana Radosavljević, Menadžer korporativnih politika i komunikacije, PepsiCo West Balkans; Marina Grihović, Managing Director, Headline & Dkit; Nebojša Krivokuća, Creative Director, Communis DDB; Olivera Nikodijević, Brands and Consumer Excellence Director SRB & MNE, Apatinska pivara; Sanja Lalević, Facebook Lead Serbia, HTTPOOL; Svetlana Ćopić, Creative Director, Block&Roll i Tamara Jokanović, Managing Director, Represent Communications.
„Inovacije su oduvek predstavljale srž poslovanja Mastercard kompanije i mnogobrojni globalni podsticajni programi koji su namenjeni mladima i stvaranju novih lidera budućnosti ono su na šta smo veoma ponosni. Zadovoljstvo nam je što smo sa KAKTUS festivalom ostvarili saradnju koja za cilj ima da prepozna i nagradi mlade talente u srpskoj kreativnoj industriji. Ovi mladi ljudi će biti pokretači razvoja u našoj zemlji i stvaraće neprocenjiva iskustva generacijama koje dolaze. To je upravo jedan od razloga zbog kojeg kontinuirano promovišemo potragu za novim talentima i inovativnim idejama koje oni donose. Verujemo da je Dan talenta prilika za mlade kreativne ljude da ispolje svoje strasti i sposobnosti za razvoj jednog potpuno novog načina angažovanja mladih ljudi na projektima koji su od značaja za čitavu zajednicu u kojoj živimo“, rekla je Ivana Kozličić, direktorka marketinga za Balkan u kompaniji Mastercard.
Prijavljivanje timova za takmičenje otvoreno je do 20. septembra na sajtu https://kaktus.rs/dan-talenata/ i potpuno je besplatno.