S vremena na vreme pozovu me da „glumim“ u reklami, uglavnom da vozim skejt, nikakvi trikovi, samo vožnja. Nisam fan reklama a i ne volim da budem ispred kamere osim ako je neka spontana fotka, ali kinta je dobra a snima se najviše dvanaest sati, jednom, dvaput u par meseci.

Počela sam da gledam na set kao na socijalni eksperiment u kom smo apsolutno svi deo eksperimenta, niko tu nije naučnik, svi smo miševi i to mi je u neku ruku super.

Poslednja reklama bila je za strani fešn brend. Pokupili su me rano ujutru a u ponudi za doručak bili su sendviči u tri varijante – vege, piletina i neka pretučena svinjetina, tako nešto. Možda cepana? U svakom slučaju nešto previše deskriptivno za šest ujutru.

CEO TEKST ČITAJTE U NOVOM NEDELJNIKU KOJI JE NA KIOSCIMA OD ČETVRTKA 13. OKTOBRA, DIGITALNO IZDANJE DOSTUPNO NA NSTORE.RS

ROĐENDANSKI BROJ NEDELJNIKA NA 96 STRANA – POKLON NOVI BROJ MAGAZINA ISTORIJA

https://www.nstore.rs/product/digitalno-godisnja-akcija-50/

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.