Pamtim mnogo mundijala ali se ne sećam da su nekada reklame i medijska priprema bile toliko ratničke kao sad pred Katar. To može biti rizično ako se Mundijal, kao što to uvek jeste, pretvara u „trenutak istine“. Otuda taj kontrast militarizovanih reklama s jedne strane i utakmica protiv Brazila i Kameruna, s druge, kada se trenutak stvarnosti pretvarao u turobni cinizam. Za Nemačku 2006. kad nas je vodio Petković i kad još nismo bili „orlovi“ već i dalje srpsko-crnogorski „plavi“ pod „loto“ brendom u prazan identitetski prostor uletelo je „lav“ pivo, pa smo tako postali samo u reklamama balkanski Kamerunci – „lavovi“…

Za Katar je pojačana medijska atmosfera Solunskog fronta. Sa tri prsta i „Marširala kralja Petra garda“ (Boj se bije, bije, zastava se vije…), reklamni spotovi podsećaju na medijski nastup Srpskog pokreta obnove pred prve višestranačke izbore 1990. Falilo je samo da se Jovan Memedović u nekom vojvođanskom ataru slika sa crnim panterom. 

CEO TEKST U NOVOM NEDELJNIKU KOJI JE NA KIOSCIMA OD ČETVRTKA 1. DECEMBRA. UZ NEDELJNIK SE DOBIJAJU DVA POKLONA: LUKSUZNI MAGAZIN „HOW TO SPEND IT“ I „ISTORIJA“.

DIGITALNA IZDANJA DOSTUPNA NA NSTORE.RS

https://www.nstore.rs/product/digitalno-godisnja-akcija-50/

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre slanja komentara, pogledajte i upoznajte se sa uslovima i pravima korišćenja.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.