Discovery je zabeležio rekordnu gledanost i angažovanost na svojim digitalnim platformama tokom Zimskih olimpijskih igara Beijing 2022. Tako je više od 156 miliona Evropljana posetilo servise i strimovalo preko milijardu minuta sadržaja iz Pekinga, što je 19 puta više u odnosu na prethodne Olimpijske igre.
Striming servis discovery+ je doveo do povećanog broja novih plaćenih pretplatnika, čiji je ukupan broj premašio Pjongčang 2018. za skoro 50 odsto.
Gledaoci su proveli i 24 odsto više vremena uz televizijske kanale Eurosporta, a duplo više korisnika u odnosu na prethodne igre je posetilo i web sajt.
Eurosportovi striming servisi i discovery+ imali su osam puta više gledalaca, koji su u proseku proveli sedam sati strimujući.
„Prenos Zimskih olimpijskih igara je bio jako uspešan za discovery+ i sve naše kanale i platforme širom Evrope. Discovery postavlja temelje striminga globalnih razmera, dok u isto vreme neguje tradicionalnu televizijsku publiku, značajno nadmašujući konkurenciju na oba tržišta“, rekao je Žan Briak Paret, CEO Discovery striming platformi.
Endru Georgiju, predsednik sporta u Discovery kompaniji je dodao da ništa od ovog ne bi bilo moguće bez kvalitetnog sadržaja koji su prenosili.
„Naša izvanredna postava stručnjaka i uređivačkih timova izdvojila nas je u smislu pružanja najbolje sportske analize, kao i pokrivanja najznačajnijih priča sa Igara. Jedinstveni evropski karakter i veličina Discoverija, kao i naša upotreba najnovije tehnologije, omogućili su nam da ispričamo najvažnije priče na najubedljiviji način“, rekao je Georgiju.
Discovery je emitovao Zimske olimpijske igre u Pekingu na 19 jezika na više od 50 tržišta širom Evrope.